Gå til innhold

Min første Bmw E90! vinter bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøper man gammel bil så er de største feila utbedret vettu så da blir det bare slitesterk, neida. ,men du får få med deg far din ned dit og klage eller en annen voksen som kan litt bil eller BMW og gi dem litt pepper.

akuratt derfor eg kjøpte nyere bil for å slippe dette dritet.. har tydeligvis uflaks med alt eg kjøper som e motorisert :P

kjiiiiipt.

motoren må vell ut får å bytte reg kjede vil jeg tro. må iaf det på diesel motorene vet jeg.

ja :( det driter eg i :P så lenge de fikser det de har ødelagt hehe

Blir skremt av dette her jeg. Kjøpe bil av nyere dato, så er det mer feil enn en stakars e36 til 15.000....

Håper ting ordner seg

skremt, fortvilet og latterlig e det eg sitter igjen med..

takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dåå e endelig bilen tilbake i rette hender :D clutchen føles veldig fin ut, og bilen går veldig reint på tomgang og hele reisteret med nye tennplugger :)

har montert 2 din spiller, så langt fornøyd, men en del med arbeid å gjøre med det for å få det som eg vill. eneste problemet noo, e at aircondition ikke funker -.- (idioter) men tror eg vet ka feilen e. så mandag skal de få fikse opp idet!

3oxfrtorjt07x9x7tvw6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt angående de som skulle reparere bilen din. En gjeng Amatøra :P. Men bra du har fått tilbake Bmw igjen no da :) håper det ikke skjer noe mere tull me bilen på en stund. Bruker kun Bmw verksted når jeg ska ha Bmw min inn:). Ingen andre idioter som ska røre her nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt angående de som skulle reparere bilen din. En gjeng Amatøra :P. Men bra du har fått tilbake Bmw igjen no da :) håper det ikke skjer noe mere tull me bilen på en stund. Bruker kun Bmw verksted når jeg ska ha Bmw min inn:). Ingen andre idioter som ska røre her nei :P

ja e helt sykt! men vist det e det problemet eg tror det e som gjør at aircon ikke funker, e det bmw sin feil egentlig :P siden de og har vært ani den.

blir nok bmw på meg og framover, men er heldigvis 20k/2014 til neste eg skal inn no.. som e klosser forran.

sinnsykt deilig å kjøre skikkelig tysker igjen hvertfall, der du faktisk sitter i bilen, og ikke på bruskasser som det føltes i mercen.

Den spilleren var ikke dum! Hva kostet den?

spilleren er aldeles ikke dum! min e ikke ekte dynavin spiller, den koster vell rundt 6-7k den eg kjøpte kostet 3k :)

fornøyd hitill, må bare få alt på stell, (sattans mye ledninger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper seg en nyere bil for å slippe alt trøbbel men det man sitter igjen er bare trøbbel XD

oppsummerer min opplevelse ganske bra :lol:

skal betale bremsene dine om dem holder så lenge :D

hahaha.. deal har brekken eg :mrgreen:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjøper seg en nyere bil for å slippe alt trøbbel men det man sitter igjen er bare trøbbel XD

Det jeg plages me på alle bilene mine er plastikk som sprekker :P For noia når jeg finner plastikk som er sprukket XD Må fikses :P men plastikk delan er jo så j..... dyrt! Fant såklart ut at deksle ved feste nede til bakluka hva sprukket #-o Typisk XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg plages me på alle bilene mine er plastikk som sprekker :P For noia når jeg finner plastikk som er sprukket XD Må fikses :P men plastikk delan er jo så j..... dyrt! Fant såklart ut at deksle ved feste nede til bakluka hva sprukket #-o Typisk XD

ikke nevn det! ender vell opp med at min og begynner å sprekke ! haha

plastikk deler e jæævla dyrt ja, hadde samme problem med moppen min, der sprakk det litt i hytt og pine og, selv med en nyere sak. håpar min plastikk kvote sprakk opp der [-o<

ser du har relativt ny bil du og, e noke drit når du kjøper nyere for å slippe problemer men ender opp med det istedenfor som du sa!

får bare krysse fingre for når aircon e fikset at pengene framover kan gå til ting eg vill skifte ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...