EspenÅ Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 ligger med noen haste bilder av nytt skilt som lovet :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 vurderer å kjøpe meg m-sport fjører no, får til en grei penge, noen som har peiling på om bilen vill bli like eller noe lunde like stiv som m-sport fjører + dempere? trenger kunnskapen dåkkars no ! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 ingen som kan si noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 kjøp skikkelig heller. blir ikke lav med m-sport senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Blir ikke særlig lav nei, men god og stiv! Med senke skåler blir den senket 40-50 mm då er den greit lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 m-sport fjørene er vell 20mm. så er skålene 10mm? og blir bare lav foran da. bør vell bytte dempere uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 m-sport fjørene er vell 20mm. så er skålene 10mm? og blir bare lav foran da. bør vell bytte dempere uansett. http://www.partsandretards.no/senkesett ... keskaler_5 10-20mm skal ha litt lavere forran, må ha stukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 då har bilen fått litt pleie utenom det vanlige denne uken -tatt av felger og vasket innvendig - tatt vekk rust fra skive bremser forran - skiftet olje i servo og luftet på nytt, (funker bedre no) - vasket og støvsugd inni - venyl rens - sete rens - og god vask utvendig såå no er den så godt som klar til rudskogen, avreise i morgen etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 selvom ingen skriver her ligger eg ut noen bilder fra turen til rudskogen og på rudskogen lærdal litt lengre stopp på en stasjon på campen måtte hvile litt etter after track Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Du kan se i tråden min hvordan det blir med m-sport understell og senkeskåler. Jeg ble ikke helt fornøyd, så det endte med justerbart.. Det går an å kappe en liten tapp på fjørbeinet fremme for å få 5-10mm ekstra senk, men det gadd ikke jeg å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Du kan se i tråden min hvordan det blir med m-sport understell og senkeskåler. Jeg ble ikke helt fornøyd, så det endte med justerbart..Det går an å kappe en liten tapp på fjørbeinet fremme for å få 5-10mm ekstra senk, men det gadd ikke jeg å gjøre så jo ikke så gale ut då, dog ble bedre med justerbart ja! men har som sakt før i tråden ikke noen lønn å rope hurra for som lærling så tror jeg går for m-sport og senkeskåler. eventuelt fjerne den tappen som du snakker om vist den ikke har noe særlig effekt for seg btw sykt strøken bil du har! kan ikke huske å ha sett den i bergens området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 så jo ikke så gale ut då, dog ble bedre med justerbart ja! men har som sakt før i tråden ikke noen lønn å rope hurra for som lærling så tror jeg går for m-sport og senkeskåler. eventuelt fjerne den tappen som du snakker om vist den ikke har noe særlig effekt for seg btw sykt strøken bil du har! kan ikke huske å ha sett den i bergens området Jo takk. Siger rundt i bergen sør for det meste.. Tror ikke den tappen har noe annen oppgave enn å indikere hvor langt fjørbeinet skal gå ned i navet om det ble forståelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 så jo ikke så gale ut då, dog ble bedre med justerbart ja! men har som sakt før i tråden ikke noen lønn å rope hurra for som lærling så tror jeg går for m-sport og senkeskåler. eventuelt fjerne den tappen som du snakker om vist den ikke har noe særlig effekt for seg btw sykt strøken bil du har! kan ikke huske å ha sett den i bergens området Jo takk. Siger rundt i bergen sør for det meste.. Tror ikke den tappen har noe annen oppgave enn å indikere hvor langt fjørbeinet skal gå ned i navet om det ble forståelig.. Tror jeg forstod det, btw hadde du org understell før? Hvordan ble bilen med m sport fjører? God og stiv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim89 Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Tror jeg forstod det, btw hadde du org understell før? Hvordan ble bilen med m sport fjører? God og stiv ? Jeg hadde m-sport orginalt og var godt fornøyd med det kjøremessig. Grei blanding av litt komfort og stivt egentlig. Men med B14 ble det noe helt annet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Tror jeg forstod det, btw hadde du org understell før? Hvordan ble bilen med m sport fjører? God og stiv ? Jeg hadde m-sport orginalt og var godt fornøyd med det kjøremessig. Grei blanding av litt komfort og stivt egentlig. Men med B14 ble det noe helt annet igjen ok venter på en "feit" lønning til neste mnd, så satser på m sport fjører då, soting, og flipp bakpå. spacere og får se ka som rekker til, må spare en del og så eg har i reserve når lære lønnen begynner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå