Gå til innhold

Min første Bmw E90! vinter bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vurderer å kjøpe meg m-sport fjører no, får til en grei penge, noen som har peiling på om bilen vill bli like eller noe lunde like stiv som m-sport fjører + dempere? trenger kunnskapen dåkkars no ! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då har bilen fått litt pleie utenom det vanlige denne uken

-tatt av felger og vasket innvendig

- tatt vekk rust fra skive bremser forran

- skiftet olje i servo og luftet på nytt, (funker bedre no)

- vasket og støvsugd inni

- venyl rens

- sete rens

- og god vask utvendig

såå no er den så godt som klar til rudskogen, avreise i morgen etter jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se i tråden min hvordan det blir med m-sport understell og senkeskåler. Jeg ble ikke helt fornøyd, så det endte med justerbart..

Det går an å kappe en liten tapp på fjørbeinet fremme for å få 5-10mm ekstra senk, men det gadd ikke jeg å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se i tråden min hvordan det blir med m-sport understell og senkeskåler. Jeg ble ikke helt fornøyd, så det endte med justerbart..

Det går an å kappe en liten tapp på fjørbeinet fremme for å få 5-10mm ekstra senk, men det gadd ikke jeg å gjøre :P

så jo ikke så gale ut då, dog ble bedre med justerbart ja! men har som sakt før i tråden ikke noen lønn å rope hurra for som lærling :P

så tror jeg går for m-sport og senkeskåler. eventuelt fjerne den tappen som du snakker om vist den ikke har noe særlig effekt for seg :)

btw sykt strøken bil du har! kan ikke huske å ha sett den i bergens området

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jo ikke så gale ut då, dog ble bedre med justerbart ja! men har som sakt før i tråden ikke noen lønn å rope hurra for som lærling :P

så tror jeg går for m-sport og senkeskåler. eventuelt fjerne den tappen som du snakker om vist den ikke har noe særlig effekt for seg :)

Jo takk. Siger rundt i bergen sør for det meste..

Tror ikke den tappen har noe annen oppgave enn å indikere hvor langt fjørbeinet skal gå ned i navet om det ble forståelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk. Siger rundt i bergen sør for det meste..

Tror ikke den tappen har noe annen oppgave enn å indikere hvor langt fjørbeinet skal gå ned i navet om det ble forståelig..

Tror jeg forstod det, btw hadde du org understell før? Hvordan ble bilen med m sport fjører? God og stiv ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg forstod det, btw hadde du org understell før? Hvordan ble bilen med m sport fjører? God og stiv ? :D

Jeg hadde m-sport orginalt og var godt fornøyd med det kjøremessig. Grei blanding av litt komfort og stivt egentlig. Men med B14 ble det noe helt annet igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde m-sport orginalt og var godt fornøyd med det kjøremessig. Grei blanding av litt komfort og stivt egentlig. Men med B14 ble det noe helt annet igjen :P

ok :) venter på en "feit" lønning til neste mnd, så satser på m sport fjører då, soting, og flipp bakpå. spacere og får se ka som rekker til, må spare en del og så eg har i reserve når lære lønnen begynner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...