zantrix Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ekstremt fornøyd Var du fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Selvom Le Mans begynner å bli et ganske vanlig fenomen så blir jeg skikkelig glad hver gang jeg ser en strøken BMW med de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Jeg er ganske enig! Takk for det forresten! synst mørke LM kler sølv bil godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Lurer på hvordan det er og få montert konfilter på disse, og hvordan det låter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Da har bilen fått seg splittere! Kan også se bilen til nikko i bakgrunnen, veldig pen bil som har vært litt uheldig i vinter :/ men kommer nok sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Pen bil og riktig motor! Hadde ikke gjort noe å ha en sånn motor i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Takk for det Motoren er veldig god, godt skyv og fint forbruk! Låter heller ikke ille for å være en diesel! Bilen har nå fått seg coilovere, spacere og sotfilm på lyktene! Fått seg et lag med voks også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå