hNorstroem Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hei, lurte på om noen vet noe om kvaliteten på lyden i standard e60 anlegg? Noe trøkk eller er hifi pakken mye bedre?Og hvordan er det å oppgradere standard anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Spøra kva du er vant til, men er nok sikkert ikkje akkurat bra originalt! (eg har ikkje høyrt det) Kva slags oppgradering tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg synes anlegget er greit nok. Selvfølgelig ikke verdens beste, men fungerer bra nok til vanlig bruk. Savner litt bass eneste. Det er like bra, om ikke bedre enn Harman/Kardon-anlegget som stod originalt i e46-en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Litt usikker på e60, men eier en e39 med vanlig anlegg og kompis har en e39 med den feiteste pakka fra BMW. HiFi system Professional DSP Merker helt klart forskjell i lyd hos han og meg. Om du har muligheten til å gå for HiFi så gjør du det. Holder vell til vanlig bruk. Men er du glad i lyd så kommer jo du til å oppdatere uansett hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg har HIFI Pro.Mye bedre en orginalt i alle fall.Men jeg skal oppgradere til mere bass + ny forsterker + nye høytalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW6 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hei, jeg er helt ny på dette forumet. Jeg har en BMW 2005 og ønsker å oppgradere til pro logic 7 Ser at det er mye å få tak i i Sverige. Se link: http://no.bildelsbasen.se/?link=list&gg ... pc1=115&vc[0]=111106100&vcx=1539&pc[0]=115105122 Er det noen som vet hva som passer i bilen når man skal oppgradere? Holder det å bytte forsterker? Kan man beholde radio og CD delen? Må man bytte høyttalere? Tror at det mangler subber under setene så dette må monteres truuuur eg. Dele nummere står på bildelsbasens sider. Det er mulig å få kjøpt alt brukt i Sverige. I og med at det er originalt er ikke prisene helt gale. Er det noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Du må ha forsterker, fiberkabler til denne, høyttalere og sikkert litt annet knask. Du må også trekke ledninger fra forsterkeren til alle høyttalerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Hvordan størrelse er det i høytallerne på e60 da? Sto fint lite om det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Er jo ikkje akkurat lengen siden at denne tråden kom på bimmers viewtopic.php?f=10&t=217993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW6 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Tøff den siste linken!!!!! Men, jeg er ikke helt der kan du si. Jeg har en BMW E63 2005 med Business Audio. Men, ønsker å oppgradere denne til pro logic 7 med brukte deler fra bilhugger i Sverige. Har sett at Radio + Nav.DVD må byttes for det jeg har i dashboardet snakker ikke med pro logic 7 forsterkeren. Har ikke sett etter men tror ikke jeg har sub`er i gulvet. Det er hull og deksler men tror det er tomt under. Må nok bare oppgradere med Blaupunkt THA 475 eller 555. Jeg er ingen "kløpper" på å koble opp slik men det er et Bilstereosenter i Tønsberg der jeg bor. Hva skal jeg kjøp? Har dere noen forslag? Har sett at både 6,5" og 8" basser passer. Trenger bra lyd til en grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Synes lyden er overraskende bra i min e60 med hu-fi anlegg. Dyp og stram bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har nok den minste pakken i min bil og det er rett og slett ikke bra. Dårlig SQ og spiller ikke høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå