ls44mm Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Heisann. Bilen bruker ikke mye olje, men den svetter som en gærning. Er det kjent problem på e39 eller m54b30 med autolat kasse? Noen forslagg på hvilken pakninger det kan være? Sjekket servo og motor olje. Ikke noe problem. Tenkte å be Scmiedmann gutta å ta motor vask under når den skal på service til de, for å se hvor den begynner å svette for å så bytte pakningene.
Lars89 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Dette gjelder for E46, men er jo samme motor/gir så blir det samme http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=882732
ls44mm Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Shit.... den lekker som en sil jo!!! Skal få bytta alle pakkninger som er misstenkelige... Takk for flot info Lars. Burde egentlig ha googla det før jeg spurte
Stonescream Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Holder en knapp på pakningen til oljefilterhuset. Skifta denne selv for 2 uker siden og ikke vanskelig å gjøre på min m54b22, tar bare tid siden du må ta bort litt deler for å komme til. ( luftfilterboks, motorvifte og deksel rundt radiator, dynamo og løsne servopumpa). Tar noen timer, men du blir bare litt smådårlig i ryggen etter endt jobb om du gjør som meg fikser den selv. Pakninga kosta 72 kroner på min bil.
ls44mm Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Takk skal du ha! Skal se på det! Overasket egentlig at det var så mange pakninger som var dårlig på m54 :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå