Ælen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg lot panoramataket mitt stå "åpent" i natt, altså den bakre delen åpen, og dere skjønner. Vet ikke hva den blir kalt i denne possisjonen jeg, men iallefall så hadde jeg glemt den i natt. i dag når jeg skulle lukke denne så ville ikke det ene hjørne gå ned. hva kan være galt å hva kan jeg gjøre for å få den ned? noen som har opplevd dette? takker for svar, kan få til bilde i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 prøv å hold knappene inne i mangfe sekunde.r har hørt at det kan få systemet til å resette seg. Den vil da gå gjennom alle possisjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Prøvde å holde inn knappen i opptil flere sekunder nå, men tror ikke problemet ligger i det elektriske. Er heller en mekanisk feil. Dette er det meste jeg får lukka den: Er liksom den bakre delen som ikke vil lukke seg. Tidlig idag var det kun det ene hjørne på den bakre delen som ikke ville ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Vil tippe det har fryst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Vil tippe det har fryst? Har vært pluss grader i en uke nå. Også prøvde jeg å kjøre inn på verkstedet og plasserte varmepistol inn i mekanismen i noen minutter uten hell :/ Lot også bilen stå med full varme på i nesten en time ute i gårdsplassen uten hell:-( Så tror ikke det er kulda som gjør det, selv om det var detførste jeg også tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Noen som kan hjelpe meg med å forklare hvordan jeg tar av den luka som dekker for motoren uten å ødelegge noe? Kommer jeg til der kan jeg kanskje prøve å sveive den ned om det går:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå