Tommen325 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Heisann. Har en E46 coupe 02 modell, og akkurat i det jeg vrir om nøkkelen som kommer det opp en liten fyr i dashbordet med belte på seg. Men, om jeg kjører uten belte piper det ikke.. Ser også at det henger en ledning løs fra begge festene til beltet. Spørsmålet er om det er noen som vet hvor denne kobles til?
Stawky Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 jeg var ute i min og tok en liten titt. Jeg får samme lapen opp når jeg starter bilen. Men den forsvinner etter kun kort tid, selv om jeg ikke engang rører beltet. Jeg har en liten boks som henger under setet mitt (se bilde), kan tenke meg det kan være noe med denne? Jeg har ikke varme i seter f.eks eller annet elektronisk i setene mine, så det kan vell ikke være så mye annet, mulig denne mangler hos deg? Litt usikkert, siden jeg ikke har samme modell som deg. Jeg har en Sedan 99mod PS. det er bare beskyttelsen som er litt ødelagt, det er ikke lednings brudd der. (skittent, i know)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå