Tommen325 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 kast di chromfelga +1 +2 +3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 +4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Lika heller ikkje chrom felga, men dissa e tøff og passa vældi bra på biln må sees på ånkli! har sett dem på ankli og liker dem ikke fordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Se der ja, var å så på den bilen i Askim i 2008 og skulle kjøpe den, men så fikk han tydeligvis et høyere bud mer eller mindre samtidig og skyldte på at vognkortet, papirer osv var hos kusina hans.. jaja tenkte jeg og avtalte og hente bilen dagen etter, men da kom det bare enda mer dårlige unnskyldninger og han prøvde å prakke på meg en 320 i stedet.. 2 dager etter det igjen så jeg den sto parkert i Nittedal og dagen etter prøvde han i Nittedal å selge den dyrere en jeg skulle kjøpt den for i 1. omgang.. Prøvde meg på litt godsnakking og få den ned til prisen jeg skulle gi til han som skulle selge den til meg, men nei, det gikk ikke så da måtte den vente til 2011 for å bli introdusert på bimmers.no.. Litt OT her, men gøy når man kjenner igjen en bil.. hehe.. Har sett den stått på samme plassen i Nittedal ja, synd at slike biler blir stående i gale hender, men får håpe den kan reddes nå, Ser det er godt igang med lister osv.. det er bra!! Bort med Angel eyes og chrome hjul så blir det BRA!!!!! Ettermontert AE ser sjelden bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 jess mye er gjort med biln! har nesten byttet alt på biln.. skal selge chrome felgan, har lyst å kjøpe bbs lm replica felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Ny vaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Ettermontert AE ser sjelden bra ut!! ettermonterte AE er jo det som ser best ut, ingenting som slår CCFL ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Noen bilder av bilen i nåværende stand ! Træng en liten motorvask! + Sota ruter bake Litt Rustsveising i batteribrønn bake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 har du hatt av kanal-skjørter å sett i jekkfestene? Utrolig kul farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Nei har ikke hatt av skjørtene, men har hatt den på bokk og er formet ut akkurat i jekkfestene på skjørtene å kan ikke se noe rust dær Artig å høre at du liker fargen, di fleste liker den ikke .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Fargen på bilen er ganske annerledes når du står og ser på bilen kontra bilder. Det synes nå ihvertfall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 ja, fargen heter dakar gul, ikke vader gul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Siste bildene av bilen i mitt eie Bilen er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå