Gå til innhold

Bmw e36 325i coupe 1993 modell (vader gul)


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja, var å så på den bilen i Askim i 2008 og skulle kjøpe den, men så fikk han tydeligvis et høyere bud mer eller mindre samtidig og skyldte på at vognkortet, papirer osv var hos kusina hans.. jaja tenkte jeg og avtalte og hente bilen dagen etter, men da kom det bare enda mer dårlige unnskyldninger og han prøvde å prakke på meg en 320 i stedet.. 2 dager etter det igjen så jeg den sto parkert i Nittedal og dagen etter prøvde han i Nittedal å selge den dyrere en jeg skulle kjøpt den for i 1. omgang.. Prøvde meg på litt godsnakking og få den ned til prisen jeg skulle gi til han som skulle selge den til meg, men nei, det gikk ikke så da måtte den vente til 2011 for å bli introdusert på bimmers.no..

Litt OT her, men gøy når man kjenner igjen en bil.. hehe.. Har sett den stått på samme plassen i Nittedal ja, synd at slike biler blir stående i gale hender, men får håpe den kan reddes nå, Ser det er godt igang med lister osv.. det er bra!! Bort med Angel eyes og chrome hjul så blir det BRA!!!!! Ettermontert AE ser sjelden bra ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...