hao Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Ok, så midt-framkonsoll, hanskerom, er ikkje i skinn ? Kan være intr. i baksete, har du bildet av det, pris ? Hmm. Tror jeg venter litt med å selge kun baksete. Men selvsagt er det prisen som avgjør.
vtl Skrevet Mars 12, 2012 Skrevet Mars 12, 2012 veldig intr. i clutchen din om det er M50 motor, trenger bare trykkplata!
hao Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 veldig intr. i clutchen din om det er M50 motor, trenger bare trykkplata! Har ikke delt motor og gearboks ennå, men kan komme tilbake til det.
e30sprova Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Hey Er det Aicodition på bilen ? Har du bremsekalipper venstre fram ? Og er det elspeil som står på ? Mvh Sprauten
hao Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 HeyEr det Aicodition på bilen ? Har du bremsekalipper venstre fram ? Og er det elspeil som står på ? Mvh Sprauten Ja Ja Ja Hvis du tenker på radiator til AC har jeg kanskje et problem. I alle fall en rimelig radiator fordi gjengene for tilkobling er veldig dårlige. Men antar at det kan loddes Resten av AC er bra Det mørke på bilde er bare CRC spray
hao Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Har solgt panseremblemet så snart er alt borte
TheIronic Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Liker at du har skrevet 4 ventilers B20 Har du ledningsnettet til motoren, eller vil du helst ikke selge dette utenom? Send gjerne pm med hvilken hjerne som sitter i bilen, så jeg kan dobbeltsjekke om den passer på min
hao Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Liker at du har skrevet 4 ventilers B20 Har du ledningsnettet til motoren, eller vil du helst ikke selge dette utenom? Send gjerne pm med hvilken hjerne som sitter i bilen, så jeg kan dobbeltsjekke om den passer på min Ledningsnettet vil jeg skal følge motoren Får sjekket hjernen i morgen
hjort1337 Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Hei! Kunne du sendt meg en pris på alle stolene? Fram og bak =) Også, en pris på alt av sentrallås som sitter i dørene om det fungerer? =)
Tom Andrè Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Har du fortsatt radiatoren??? hva skal du evt ha for den??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå