hao Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Beklager virkelig. Det har vært så mye surr i toppetasjen i det siste så det er blitt glemt hver gang jeg har hatt anledning. Skal få til bilder i morgen. Ha tålmod med en gammel skapning
Tore_S Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Tror ikke baksetet passer på min, da mitt er nedfellbart og det er vel ikke dette?
hao Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Tror ikke baksetet passer på min, da mitt er nedfellbart og det er vel ikke dette? Nei
hao Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Solgte deler er står først i tråden. Det meste igjen.
jpaunan Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Pris på frontlykter? Evnt baklykter om du har noen bortsett fra de orginale ? Trenger å frontfanger, muligens framskjerm venstre så evnt pris på det om du har?
hao Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Pris på frontlykter? Evnt baklykter om du har noen bortsett fra de orginale ? Trenger å frontfanger, muligens framskjerm venstre så evnt pris på det om du har? Av det du nevner så har jeg kun høyre forlykt (som nevnt først i tråden)
fearcradle Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Har du varmeapperat register? Altså hele det huset som sitter bak dashen? Eventuelt pris på det?
hao Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Første innlegg er oppdatert over solgte deler.
Brekka Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Har du støtlistene som sitter på dørene? Jeg trenger høyre foran.
BmwMichael Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 har du komplett forstilling tel salgs me stag brems å fjerbein. er det i go stand og ka du tenkt i pris ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå