Madde Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Et lite spm: Hvis bilen ikke har ryggesensor. ligger ledningsnettet klart for å koble på sensorer`? eller må alt skaffes.. typ sensorer, ledningsnett og den innretningen som lager pipelyden?
Madde Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Irr... takk for svar, da dropper jeg det.. kommer jo sikkert til å komme på over 10k
JTS77 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Tok ut hele sulamitten fra en frontskada e39 fra opphugger, ga 1500,- for alt litt arbeid men..
Madde Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Tok ut hele sulamitten fra en frontskada e39 fra opphugger, ga 1500,- for alt litt arbeid men.. Hva legger du i "litt" arbeid Noe man kan gjøre selv? eller noe man bare lærer seg nye banneord av?
rekorden Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Må vel bytte bakfanger også for å montere følerne. Et rimelig alternativ er dette: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbe ... sor-43146/
Madde Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Må vel bytte bakfanger også for å montere følerne.Et rimelig alternativ er dette: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbe ... sor-43146/ Man må vel ikke bytte bakfanger? På touringen min er det en plastlist hvor den orginalt sitter. er vel bare å borre hull i den vil jeg tro?
rekorden Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Jeg har M-sport, så tenkte fangeren måtte byttes. Regner med du har standardfangeren, og da er det bare en list til 3-400 kroner som må byttes:)
Madde Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Jeg har M-sport, så tenkte fangeren måtte byttes.Regner med du har standardfangeren, og da er det bare en list til 3-400 kroner som må byttes:) Ja har standardfangern gitt prøver å holde bilen min mest mulig orginal i motsetning til mange andre her inne Men de biltema sensorene... de kan da ikke funke tilstrekkelig?????? med en diff på 5k til orginale skulle man tro at det vil være markante forskjeller her? eller er det bare bmw som vet å prise ekstrautstyr....
oleo Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Jula har et sett med 4 sensorer til ca. 500,-. Fungerer helt ok. Enkelt å montere.
rekorden Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Jeg har M-sport, så tenkte fangeren måtte byttes.Regner med du har standardfangeren, og da er det bare en list til 3-400 kroner som må byttes:) Ja har standardfangern gitt prøver å holde bilen min mest mulig orginal i motsetning til mange andre her inne Men de biltema sensorene... de kan da ikke funke tilstrekkelig?????? med en diff på 5k til orginale skulle man tro at det vil være markante forskjeller her? eller er det bare bmw som vet å prise ekstrautstyr.... Har standard sport på min, så kan si den også er original;) Hvis Gsbildeler til eksempel kan ta 1490 kroner for en xenonpære som en kan få fra Kina til 30 kroner, da er det godt mulig at Biltemasettet også fungerer utmerket. Det er litt forskjeller som også er litt av årsaken til prisforskjellen, f.eks at BT-settet ikke blir integrert i bilens elektriske system, det er heller ikke spesialdesignet for nettop din bil. Men det er jo billig hvis en ønsker ryggevarsler. Hvor bra det er vet jeg desverre ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå