fizn Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Få stilt litt negativ camber, få den ned i vekt og stiv som fy, så burde den vell ikke være så vanskelig å tvinge sideslengs
Frode G Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Fått løs bolten?.. Ring meg hvis du ikke får den løs da, så skal jeg hjelpe deg.. Mvh Frode G
W-spec Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Fått løs bolten?.. Ring meg hvis du ikke får den løs da, så skal jeg hjelpe deg.. Ikke fått den løs ennå. Er en tur på jobb først i dag. Ringer deg senere. (-takk-) Nå er det om å gjøre å få den kjørbar til treffet og så får det visuelle komme til neste år.
W-spec Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Fikk hjelp av Frode G og da var bolten og hele foringen raskt ute. Gikk opp i røyk - bokstavelig talt. Ny foring og bolt på tur inn.
W-spec Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Fått ny foring inn, men dro av tre bolter i prosessen. Først gikk gjengene og når jeg gikk over til "lengre mutter" gikk de to neste rett av, men fikk dratt foringen litt lengre inn på hvert forsøk.
LinkE34 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 spennede prosjekt ! spent på og se hvordan det går ! gjor noe det samme med gamle e34'n med m50b20 motor, var ribbet for det meste, sveist diff og coilovers, men uten hydr.brekk og smale dekk bak. litt tung 5serien, men den gikk greit sidelengs. på både tørt og vått, kunsten er og satse villt
W-spec Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Fikk en liten prøvetur i dag. Resultat: Lite drag i motoren, hoster og skyter ved pådrag. Med andre ord oppfører motoren seg akkurat som før jeg byttet slange på innsuget, plugger osv. Kan dette komme av en "hengende" feilkode i systemet da jeg kommer på at jeg ikke har slettet kodene som var fra før?
Frode G Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Du får no bare si fra hvis du vil ha hjelp til og feil søke.. Frode G
W-spec Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Fikk tips fra Sivert om at det kunne være problemer med en coil. Jeg stakk innom GS før vi dro oppover til ACR. Byttet 3 coiler oppe på banen; på plugg 4, 5 og 6 - hvor de gamle pluggene var fuktige. Motoren gikk fint hele helgen! Fikk noe tid til litt enkel dekor også. Taket måtte lakkeres etter sveising av takluke. Fikk ikke tid til pussing og finish, det får bli fram mot neste sesong. Hjulbuene bak måtte også tas og det ble en enkel dekor. Må være likt på begge sider så mål ble tatt og kopiert over på den andre siden. Hvis noen har bilder av bilen på banen tas de imot med stor takk.
LinkE34 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 hvordan gikk det på banen? håper noen fikk bilder eller film ! hva dim på dekka bak hadde du?
Testpiloten Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Den Volvon ved siden av deg det bråka å ramla noe vanvittig av ??
W-spec Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 hvordan gikk det på banen? håper noen fikk bilder eller film ! hva dim på dekka bak hadde du? Det gikk godt på banen. Gikk ikke så raskt eller breit, men det var utrolig morsomt at bilen holdt hele helgen. Kjørte med 215/45-17 framme og bak, byttet til samme dimmensjon gateslicks framme på lørdag og søndag. Det endret balansen/følelsen på bilen og den lå ganske bra på asfalten. Den Volvon ved siden av deg det bråka å ramla noe vanvittig av ?? Det var eneste Volvo 360 på treffet og ja, den bråket en del. Fikk sitte på en tur og det bråker ikke mindre inni bilen enn utenfor. Kommer noe film med den og min bil etter hvert.
W-spec Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 FredrikWake her på forumet hadde tatt et bilde også: Tips meg gjerne om flere bilder av bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå