Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med bilen,den starter noen ganger,da går den i noen minutter å så ståpper den,da den stopper tikker det i abs releet ovenfor hanskerommet samtidigt som lampen for antispinn blinker,det er momentant stopp.akurat som å slå av motor.

Det som er byttet:

kamføler

veivføler

bensinpumpe

tenningsbryter

er det noen som har hatt samme problem?????

håper på svar :D

Skrevet

feilkoder som kommer igjen er på

bensinpumpe rele

styremodul

tankutlufting

tenningskrets

disse kommer igjen etter at bilen har stoppet.

Skrevet

ja den er litt vrien.har ikke kodene nei.brukte ikke orginaltester på den så det er mulig jeg ikke fikk de feilkodene jeg skulle.

mens bilen sto å gikk med diagnosen på så hadde den en motortemp på 94grader,men olje tempen svingte mellom 100grader å 184 grader,det var litt voldsomt.å luft tempen var 95 grader,då det stemmer jo ikke.litt dumt å kjøpe ny hjerne vist det ikke er den som er feil.

Skrevet

Du er sikker på at du har nok strøm på batteriet?

Lav spenning\lite strøm kan lage mye el trøbbel.

Skrevet

ja det er iorden,12,5v og 13,9-14,3 når den går..

den kutter momentant når den stopper.prøvd å tvangs styre motorstyrings releet,men stopper alikevel.akurat da den stopper så blinker antispinn lampa og abs.

Skrevet

Bensinpumpe releet, sitter det i bensinpumpen, eller sitter det utenom pumpa? Noen som vet? Kan det være at det releet må byttes?

De lampene du nevner når den stopper, tennes rett og slett fordi motoren stopper, men er ikke årsaken.

Skrevet

på min sitter det utenom pumpa.releet er iorden.tvangstyrt releet mellom 30 og 87.også tvangstyrt motorstyrings releet men bilen stopper uansett.

Skrevet

Hadde vært lettere om du hadde feilkodene. Kan være flere koder på samme del.

Derfor kan styremodul egentlig være litt av hvert....

Skrevet

ja,tror det må være den jeg og etter all feilsøkinga..

hva er billigste måten??kjøpe ecu på bmw eller går det an å kjøpe brukt å få kodet om??

Skrevet

ser du skriver at oljetempen stiger ut over virkeligheten, og tror det KAN være så enkelt som føleren, da denne kutter hjerne / stying om noe er galt, det samme gjelder oljenivåføler. Ecu er neppe defekt så lenge livekommunikasjon er der, og man får feilkoder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...