Gå til innhold

Installering av Angle Eyes på BMW 320 Coupe E46


Dannor95
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en BMW 320 Coupè 2,2 liter 2001 modell.

Jeg har tenkt til å installere angle eyes på bilen, og lurer litt på hvordan dette skal gjøres med koblinga for å få strøm til lysene.

Parklysa mine brukes ikke, så jeg tenkte å hente spenning fra de, det er to ledere, den ENE er grønn og svart, og den andre er bare brun. Hva er + og -, eller hvordan kan jeg finne det ut?

*Og hvor mye spenning er det på parklysa, det er vel nok spenning?

*Får jeg gjort noen "dyre" feil hvis jeg evnt. kobler feil, hva er risikoen?

Takk for svar!

Dette er bilde av bilen, noen forslag til styling? :D

c85enaq18f1juu8hgwf5.jpg

ywgqiy8j1cgo40uqgo5x.jpg

tqtpgdvcf25x0buws7li.jpg

8gbyy97mzvenr61s42ka.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for svar. Jeg fikk det til!

Den brune ledningen skal på den svarte ledningen. Den grønne og svarte skal på rød.

Endelig, nå blir det angel eyes!

Jeg bytter ut parklyset med angle eyes, da kan jeg kjøre med tåkelys og angel eyes om dagen.

Nå er det bare Xenonpærer i tåkelysa, så blir fronten helt perfekt :P

Håper det er noen som har noen forslag til styling av bilen både utvendig og innvendig. Liker å høre andres meninger.

Har dere noen sider med kvalitets styling til BMW? Har bestilt litt fra Schmiedmann.no, men det er litt kjedelig utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech 2 er jo utrolig fint som utvendig styling. M-tech 2 vill jeg nok anbefale å kjøpe på koed hvis du ikke skal ha mye uteom.

Schmiedmann har mye bedre utvalig innen E46 hvertfall. Mulig en CSL bakluke? Nye forskjermer med nyrer er ganske bra.

LED-baklykter? Har det selv til min, veldig bra og lette og installere fra parts and retards. http://www.partsandretards.no/belysning ... aklykter_2

Kansje ei haifinne? Det ser ganske fint ut. Dummys kan skaffes på ebay for rundt 20 dollar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...