Gå til innhold

BMW e34 radiatorslange med feste (??sprengt??) av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt problemer med bimmern i dag. Det er snakk om en e34 520i med M20B20 motor.

I morges da jeg kjørte hjemmefra poppet plutselig batteri, bremse og parkbrems-varslerene opp. jeg lurte litt på det men forstatte nå å kjøre til jobb.

På hjemturen gikk det skeis. Hørtes ut som om jeg kjørte på noe men skjønte det var noe galt da det begynte å ryke ut av panseret.

Da jeg kjørte til siden og åpnet panseret var returslangen til radiatoren med festet røket av, så nesten ut som om det bare hadde blitt sprengt eller brukket rett av.

Nå skal det sies at jeg har sett litt av hvert igjenom min skrutid men dette tar kaka... så mitt spørsmål blir om det er noen som har opplevd dette før eller vet hvor problemet ligger???

Kan legge ut bilder om nødvendig :)

Setter stor pris på all respons :))

Skrevet

Er det plast i radiatorfeste på e34 så er det en ganske normal feil,plasten blir sprø som ett knekkebrød med årene,ihvertfall en normal feil på e39 at øvre feste på radiatoren sprenges eller lekker.Kan være nok å etterfylle for mye kjølevann så går det galt.Vannpumpa di har vel muligens tatt kvelden,derfor overtrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...