Michter Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei! Jeg har et par Vertini Riviera S felger jeg gjerne ville solgt. Felgene ble kjøpt av meg i 2009, og brukt hver sommer fram til 2011. Jeg har nå kjøpt meg nye felger og siden jeg er en fattig student, må jeg kvitte meg med disse nå. 8x18 ET35 9x18 ET35 Felgene passer perfekt på e36 da de går kant i kant med de orginale hjulbuene. Dekk som sitter på: 205/35R18 - Toyo 215/35R18 - Federal Jeg skal få sjekket tilstanden på dekkene og ta bilder av skjønnhetsfeilene på felgene, i mellomtiden får dere nøye dere med disse: Bud ønskes! skambud godtas ikke! Update!!! Selges på nytt på grunn av økonomiske problemer hos kjøper. Felgkanten er også nå polert og all overflaterust på kanten er borte! Budrunde fra til 27/4! kan hentes helga 27-29/4 ! Kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei, jeg er på utkikk etter nye felger, men snakker vi 5 10 eller 15k her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmin90 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 hva skal du ha for dem? har vell sikkert en minstepris å begynne på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...