Michter Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei! Jeg har et par Vertini Riviera S felger jeg gjerne ville solgt. Felgene ble kjøpt av meg i 2009, og brukt hver sommer fram til 2011. Jeg har nå kjøpt meg nye felger og siden jeg er en fattig student, må jeg kvitte meg med disse nå. 8x18 ET35 9x18 ET35 Felgene passer perfekt på e36 da de går kant i kant med de orginale hjulbuene. Dekk som sitter på: 205/35R18 - Toyo 215/35R18 - Federal Jeg skal få sjekket tilstanden på dekkene og ta bilder av skjønnhetsfeilene på felgene, i mellomtiden får dere nøye dere med disse: Bud ønskes! skambud godtas ikke! Update!!! Selges på nytt på grunn av økonomiske problemer hos kjøper. Felgkanten er også nå polert og all overflaterust på kanten er borte! Budrunde fra til 27/4! kan hentes helga 27-29/4 ! Kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei, jeg er på utkikk etter nye felger, men snakker vi 5 10 eller 15k her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmin90 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 hva skal du ha for dem? har vell sikkert en minstepris å begynne på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Liten update: Jeg har vært oppe på loftet og sett på felgene. og her er det dere behøver å vite om dem Etter at jeg bytta til smalere dekk og senka mer har felgene bak tatt oppi hjulbua, så etter de har stått stille en stund nå, har det kommet overflaterust rundt kanten (vet ikke hvorfor dette skjer, disse felgene skal jo egentlig ikke ruste). Felgene har ikke fått noen yttligere skader, ikke noe viberasjoner i rattet når man kjører. men nok om det. Jeg har brukt autoglym sin aluminiumspolish, da ble rusta borte for en stund. Så man må regne med å legge på litt lag i ny og ne. Som dere ser på bildene er også dekka som sitter på nå slitt på innsiden pga camber. men har ikke hatt noe problem med vannplaning eller liknende er veldig bra mønster på resten av dekka. så hvis du har en bil med lite camber tror jeg ikke dette er noe problem. Jeg kjøpte de for rundt 13-14 000 uten dekk i Norge i 2009. Dekkene som sitter på nå har en nypris på: toyo dekkene kjøpt i 2011 http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So Federal dekkene kjøpt i 2010 http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So Så nå vet dere prisene og alt om felgene, så da er det bare å komme med fornuftige bud Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Bump! kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Minstepris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 minstepris rundt 5k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Pussa litt på dem er om dagen, mye av rusta går bort, men er fortsatt litt skrapemerker etter at felgen har vært oppi hjulbua. til helga skal jeg prøve noen andre metoder for å se om det går ann å få det enda bedre. før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ackrite Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 5500,-!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Budet er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Andre Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 6000 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ackrite Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 6500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2012 Update! Selges på nytt på grunn av økonomiske problemer hos kjøper. Felgkanten er også nå polert og all overflaterust på kanten er borte! Må selges før torsdag! Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikkemus666 Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Flotte felger. Mye var din senka nå den tok i hjulbuen? Vet du evt pris på frakt for felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå