snowshit Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 07 mod 320i e92, får opp feil melding : Right rear brake light failure , men lyset virker helt fint. Noen som har vert borti dette før ? Kommer opp feilmelding vær gang eg starter bilen og ligger inne på skjermen.
Evenol Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Har du forresten sjekket om det bare er en av de led-stripene i baklyset? Husker en kompis av meg hadde samme problemet på en E93.
snowshit Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Ja . alle lysene virker som de skal . merkelige greier .
Kennethe34 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Du har en ekstra bremselyspære som kun lyser ved hard nedbremsing/nødbremsing, er trolig denne som er gåen. Se etter en 21w pære i h. baklykt, pæra som er gåen er trolig sort i glasset.
snowshit Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Ja men det som er så merkelig er at feil meldingen forsvant en periode uten at eg gjore noen ting, men så kom den tilbake no nylig ?
Kennethe34 Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Ja men det som er så merkelig er at feil meldingen forsvant en periode uten at eg gjore noen ting, men så kom den tilbake no nylig ? Det er uansett greit å kontrollere pærene å se om du ser sort inni pæreglasset. Gratis er det og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå