Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vestby Galvaniske er da mye billigere enn det, hvis jeg ikke tar helt feil, tok de rundt 3-400 for et par isbokser med skruer, muttere og små braketter til en Mercedes jeg pussa opp..

Skrevet

Da kontakta jeg vestby galvaniske i dag. De skulle ha ca 300kr for alle boltene til felga mine så da sendes de dit :) Takk for hjelpen folkens.

Skrevet

Kan legge ut bilder da de er ferdige, men blir nok om 14 dager til 3 uker allt avhengig av hvor fort de behandler skruene.

Skrevet

Jeg brukte Vestby Galvaniske til å gulleloksere mine bolter da jeg renoverte noen OZ-felger for en tid tilbake. Det ble seende sånn ut:

lyyz1s7puhnb65bvve38.jpg

Skrevet

Det så jo kjempebra ut :) Sendte mine bolter i posten i stad så håper de får behandlet de nokså hurtig og returnert de til meg.

Skrevet

Var godt fornøyd jeg hvertfall :)

Fikk dessverre ikke testa holdbarheten på elokseringen da jeg solgte felgene rette etter at de var ferdige.

Skrevet

Da venter alle 5 felga på bolter fra vestby galvaniske og nye dekk, så blir det saker. Legger ved et bilde av reservefelgen:

m2z2q853gveggo0y0mbk.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

For å oppdatere litt her så er nå 170stk bolter fra BBS RC felgene behandlet hos Vestby Galvaniske og det kostet meg kr 375. De er i skrivende stund på vei til meg i posten så håper på å ha de i morgen, så kan felgene monteres i påsken :) Gateslicks dekk er også bestilt så da er snart hjula klare.

Edit:

Da begynner felgene å ta form, mangler bare dekk så blir det bra:

qfg7kdww9uij4xg4b6dv.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...