Mikael-B Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Vestby Galvaniske er da mye billigere enn det, hvis jeg ikke tar helt feil, tok de rundt 3-400 for et par isbokser med skruer, muttere og små braketter til en Mercedes jeg pussa opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Stemmer det Mikael-B! Har brukt dem flere ganger! Topp service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Da kontakta jeg vestby galvaniske i dag. De skulle ha ca 300kr for alle boltene til felga mine så da sendes de dit Takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Høres meget interessant ut , bilder please av resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Kan legge ut bilder da de er ferdige, men blir nok om 14 dager til 3 uker allt avhengig av hvor fort de behandler skruene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Jeg brukte Vestby Galvaniske til å gulleloksere mine bolter da jeg renoverte noen OZ-felger for en tid tilbake. Det ble seende sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Det så jo kjempebra ut Sendte mine bolter i posten i stad så håper de får behandlet de nokså hurtig og returnert de til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Var godt fornøyd jeg hvertfall Fikk dessverre ikke testa holdbarheten på elokseringen da jeg solgte felgene rette etter at de var ferdige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Det er bra. Har da i allefall hørt det skal holde bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Da venter alle 5 felga på bolter fra vestby galvaniske og nye dekk, så blir det saker. Legger ved et bilde av reservefelgen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 For å oppdatere litt her så er nå 170stk bolter fra BBS RC felgene behandlet hos Vestby Galvaniske og det kostet meg kr 375. De er i skrivende stund på vei til meg i posten så håper på å ha de i morgen, så kan felgene monteres i påsken Gateslicks dekk er også bestilt så da er snart hjula klare. Edit: Da begynner felgene å ta form, mangler bare dekk så blir det bra: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå