Sersjo Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Hei. Vurderer spacere til min bmw x5. Noen forslag til spacere, eller noen spacere jeg burde styre unna? Bør jeg ha fremme og bak eller bare bak? Noen som har å selge kanskje? Har ingen data på felgene bortsett fra at de er 18"
HMW Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Om du skal ha både foran og bak må jo nesten bli litt opp til deg. De x5 jeg har vært borti har det bare vært nødvendig bak. Du burde absolutt gå for skrudde spacere hvis du skal ha noe størrelse på dem. Mye å få billig på ebay, hadde selv slike på dodge pickup uten problemer. Ellers kan du høre med Ketil på AudioArt 22320860.
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Husk imidlertid at det er forskjellig størrelse på navdiameteren foran og bak på både E70 X5 og E71 X6 dersom du bestiller på egenhånd.
Sersjo Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Ja var i utgangspunktet bare bak jeg tenkte, lurte bare på om det var nødvendig fremme også med tanke på kjørekomfort. Hvor store spacere har det vært på de x5 du har vært borti da? Blir 25mm for meget?
HMW Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Nei, det blir vel heller lite. Mål på bilen når riktige hjul står på
Sersjo Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 Er det boltsirkel 5*120 på min? Noen som vet navdiameter fremme og bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå