Boost a`lot Skrevet Mai 29, 2013 Skrevet Mai 29, 2013 Ordna kasse jeg Må fikse opp for alle dere runde gutta Du har jo tid til det! Så det er med glede vi fyller dagene dine med nyttige arbeidsoppgaver nå som du har blitt "Tire kicker" Blir jo ikke mye skruing på deg etter å hatt bilen på utstilling
joggis Skrevet Mai 29, 2013 Skrevet Mai 29, 2013 rå bil med mange fine løsninger, følger med videre her.
M3 Yngve Skrevet Mai 29, 2013 Skrevet Mai 29, 2013 Ordna kasse jeg Må fikse opp for alle dere runde gutta Du har jo tid til det! Så det er med glede vi fyller dagene dine med nyttige arbeidsoppgaver nå som du har blitt "Tire kicker" Blir jo ikke mye skruing på deg etter å hatt bilen på utstilling Ja ja, snart bygd en M3 sedan nå siden fredag, men god tid til å hjelpe får jeg også. Så nå får jeg enda mere å ha på utstilling Pokal er pokal
knracing Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 Her støpes det både til m3en og super touringen. Måtte fikse en liten skade på m3 fangeren etter en liten snurring på Rudskogen sist. På super tureren var det lit mer omfattende måtte lage et nyt hjørne på fangeren. Her var det gjort flere dårlige reparasjoner tidligere, så jeg lagde en gips form av en ny splitter jeg hadde liggene. Fjernet det gamle hjørnet å støpte et nytt Så da er vi vel ferdige med begge bilene til E30 meet Rakk dette før himmelen åpnet seg
Remito Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 Gleder meg veldig til å se super touringen på banen
R Andersen Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Takk for motivasjonsturen! Imponerende bil! Synes chassiet virker veldig bra, så spennende å følge utviklingen på tider fremover... Og et tips; monter sparkeplate eller antiskli-tape på passasjersiden. Beina sklidde alle veier...
hermanoo90 Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Meget imponert av bilen din på E30meet på banen! Dro jo endel på drag racingen også! Morro å se en slik bil prestere på banen!
NeonMuffler Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 hadde ikke mye sjangs imot på drag jeg med resverebilen, en gammal 525 hehe
hess Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Takk for motivasjonsturen! Imponerende bil! Synes chassiet virker veldig bra, så spennende å følge utviklingen på tider fremover... Og et tips; monter sparkeplate eller antiskli-tape på passasjersiden. Beina sklidde alle veier... Hehe... Takk for det Raymond
hess Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 Meget imponert av bilen din på E30meet på banen! Dro jo endel på drag racingen også! Morro å se en slik bil prestere på banen! Takk for det Var faktisk ganske gøy å kjøre drag. Og ingen skam å tape mot Jørgen-A med hans potente 1000 hk E21
hess Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Skrevet Juni 23, 2013 hadde ikke mye sjangs imot på drag jeg med resverebilen, en gammal 525 hehe Stemmer det, vi kjørte første runde sammen God innsats
M3 Yngve Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Bilen fungerte under treffet forstår eg !! Ja, mangla bare dere pingler fra Husnes
Nupen1 Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Bilen fungerte under treffet forstår eg !! Ja, mangla bare dere pingler fra Husnes Forkjente nok den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå