Gå til innhold

E36 M3 3,2 GT Racing prosjekt


hess
 Share

Anbefalte innlegg

Ordna kasse jeg :wink: Må fikse opp for alle dere runde gutta :mrgreen:

Du har jo tid til det! Så det er med glede vi fyller dagene dine med nyttige arbeidsoppgaver nå som du har blitt "Tire kicker" Blir jo ikke mye skruing på deg etter å hatt bilen på utstilling :)

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ordna kasse jeg :wink: Må fikse opp for alle dere runde gutta :mrgreen:

Du har jo tid til det! Så det er med glede vi fyller dagene dine med nyttige arbeidsoppgaver nå som du har blitt "Tire kicker" Blir jo ikke mye skruing på deg etter å hatt bilen på utstilling :)

Ja ja, snart bygd en M3 sedan nå siden fredag, men god tid til å hjelpe får jeg også. :^o

Så nå får jeg enda mere å ha på utstilling :mrgreen: Pokal er pokal :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her støpes det både til m3en og super touringen. Måtte fikse en liten skade på m3 fangeren etter en liten snurring på Rudskogen sist.

På super tureren var det lit mer omfattende måtte lage et nyt hjørne på fangeren.

Her var det gjort flere dårlige reparasjoner tidligere, så jeg lagde en gips form av en ny splitter jeg hadde liggene.

Fjernet det gamle hjørnet å støpte et nytt

Så da er vi vel ferdige med begge bilene til E30 meet :)

gw3jsllybbkemaeq042u.jpg

gxdxlqw28f5ptnix90dg.jpg

pqb00ivsza5pycjptgkn.jpg

ay25o16wotbfktd2emcf.jpg

f7bi0egwqypl7nypirg0.jpg

Rakk dette før himmelen åpnet seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for motivasjonsturen! :)

Imponerende bil! Synes chassiet virker veldig bra, så spennende å følge utviklingen på tider fremover... :)

Og et tips; monter sparkeplate eller antiskli-tape på passasjersiden. Beina sklidde alle veier... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for motivasjonsturen! :)

Imponerende bil! Synes chassiet virker veldig bra, så spennende å følge utviklingen på tider fremover... :)

Og et tips; monter sparkeplate eller antiskli-tape på passasjersiden. Beina sklidde alle veier... :wink:

Hehe... Takk for det Raymond :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget imponert av bilen din på E30meet på banen! Dro jo endel på drag racingen også! Morro å se en slik bil prestere på banen! :D

Takk for det :D

Var faktisk ganske gøy å kjøre drag. Og ingen skam å tape mot Jørgen-A med hans potente 1000 hk E21 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...