Gå til innhold

E36 M3 3,2 GT Racing prosjekt


hess
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er kveldens arbeid, har konstruert stabstag braketer foran. Må si jeg er fornøyd med resultatet

c34yt27k7dzu25cuap9a.jpg

jamz4i73888sou9dty5w.jpg

p3k9txfpg8tgi5bbtgy4.jpg

Etter noen timer med fundering kom jeg frem til at dette var den beste løsningen.

oa0v6rnib2e3dwicigbc.jpg

veujk95e1jew5n1nlkxn.jpg

zpqdpmzuf3iu7lk5zhsj.jpg

f49nw36de6tyl0rlegg0.jpg

Ikke helt ferdige kommer noen små biter til å lit borttrimming av overskudds materiale.

Må jo si jeg har en ganske bra mal i garasjen og ta lit ideer fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kveldens arbeid, har konstruert stabstag braketer foran. Må si jeg er fornøyd med resultatet

Ikke helt ferdige kommer noen små biter til å lit borttrimming av overskudds materiale.

Må jo si jeg har en ganske bra mal i garasjen og ta lit ideer fra :)

Hvis jeg forstår deg rett er det vel fasiten du har titta på da :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Her er kveldens arbeid, har konstruert stabstag braketer foran. Må si jeg er fornøyd med resultatet

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Etter noen timer med fundering kom jeg frem til at dette var den beste løsningen.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ikke helt ferdige kommer noen små biter til å lit borttrimming av overskudds materiale.

Må jo si jeg har en ganske bra mal i garasjen og ta lit ideer fra :)

kommer til og låne den patenten der :) så fort sellholm får fingern ut av ræva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke helt fornøyd med denne patenten. I og med at lenkerarmen er festet i coilover'n blir det spenn i stabstaget når vi svinger. Slik vil vi ikke ha det og må derfor tenke litt nytt. Vi lurer på å flyttet festene på ramma lenger frem slik at stabstag går klar av bunnpanna. Vi må også feste lenkerarmen rett i bærearmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig braketter til bremser i hus. Ventet en god stund på at disse skulle bli produsert i England. Monterte opp bremser og var veldig spent på om felgene ville passe over kalipper. Det var ikke mer enn akkurat :-) Men tøft ble det!

Raptor 8,5 x 18 felger og 356 mm skiver

s7dyeg4drgt9nfwi11v6.jpg

9ly30h1eoog8wjnp7oh5.jpg

bxa2mhd3h6zf5us53y0o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny pakke ankommet fra England. Da kan vi ferdigstille dashbordet og flokke det.

The MXL Pista is a digital dash, gauge, and race data acquisition system featuring a tachometer, RPM input, 8 analog inputs, 1 speed input, CAN/serial ECU connector, gear position indicator (sampled or calculated), internal lateral G sensor, and lap timer.

With standard features including a wide, fully configurable display, six configurable alarm LED’s, backlight, and USB connector, the MXL is a stylish, powerful unit that re-defines the state of the art in data acquisition for performance vehicles.

6ifyjhvhxyhmaeqbeliq.jpg

iu7q9e5x6f1tvyjwr3q7.jpg

a29ksanfu3bx1veqmy0k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...