JE Motorsport Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Blir bra! Den dashloggeren kostet vel en liten haug med penger;-)
hess Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Blir bra! Den dashloggeren kostet vel en liten haug med penger;-) Det er slett ikke ille med tanke på hva man får med: Water Temp Sensor Oil Temp Sensor USB Download Cable IR Receiver + beacon Speed Sensor RPM Sensor Wiring Harness
hess Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Så grom ut den loggeren!! Tror vi kommer til å bli glad i den når vi klarer å utnytte alle funksjonene og får hentet ut de rette dataene! Mye muligheter
M3 Yngve Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Å ikke mint, kjører jo mye bedre å raskere med sånn logger
hess Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Mye småting som blir gjort om dagen, og alt tar masse tid uten at man helt ser den store fremgangen. Strekking av kabler er godt i gang, bryterpanel ferdig tilpasset. Veldig spent på lyden fra disse rørene
W-spec Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Ser veldig bra ut. Liker bryterpanelet og den justeringen til rattstammen
Nupen1 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Ser veldig bra ut her nå!! Kor mykje har du senka rattstamma canOg korleis blei det med innfestninga i torpedoen? Har du modda der og?
hess Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Ser veldig bra ut her nå!! Kor mykje har du senka rattstamma canOg korleis blei det med innfestninga i torpedoen? Har du modda der og? Takk for det høy stressfaktor i garasjen om dagen, mye som skal gjøres og alt for liten tid. Gjorde ikke saken noe bedre at hele forstillingen må bygges om. PeeBee skal lage nye armer med feste til lenkearmene fra knivene og nye fester må lages i rammevangen Feste i torpedo er originalt, har ikke mål i hodet nå..
hess Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Ser veldig bra ut. Liker bryterpanelet og den justeringen til rattstammen Takk for det Da er vi enige!
Nupen1 Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Nye fester i vangen? Har du foresten preika m Petter dei siste dagan?
hess Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Skrevet Mars 8, 2013 Nye fester i vangen? Har du foresten preika m Petter dei siste dagan? Vi har jo fjernet de originale festene til stabstaget. Bilder av den nye patenten kommer plutselig Kyrre snakket med Petter her om dagen
JE Motorsport Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Veldig spent på lyden fra disse rørene [ Bilde ] Det blir nok HØY lyd, den x-pipen der er brutal;-) Med den og Scorpion bakpotte målte jeg 104dB!! i stand støy på en M3 3,0 jeg hadde tidligere. Har også en slik x-pipe på min nåværende 3,0 med BMW motorsport/Supersprint bakpotte. Har ikke fått målt dB på den enda men er temmelig sikker på at det er god del for høyt:-( Hvis du går over til x-pipen med potter (ikke kat) så blir det bra;-)
hess Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 Veldig spent på lyden fra disse rørene [ Bilde ] Det blir nok HØY lyd, den x-pipen der er brutal;-) Med den og Scorpion bakpotte målte jeg 104dB!! i stand støy på en M3 3,0 jeg hadde tidligere. Har også en slik x-pipe på min nåværende 3,0 med BMW motorsport/Supersprint bakpotte. Har ikke fått målt dB på den enda men er temmelig sikker på at det er god del for høyt:-( Hvis du går over til x-pipen med potter (ikke kat) så blir det bra;-) Bråker ikke Scorpion bakpotte mer enn Supersprint sin? Hadde jo håpet at denne kombinasjonen skulle være perfekt
JE Motorsport Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Jo Scorpion bakpottene er jo bare en tom "blikkboks"... Men tror alikevel det blir noe for høyt selv med Supersprint bakpotta i denne kombinasjonen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå