Gå til innhold

E36 M3 3,2 GT Racing prosjekt


hess
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis det er noen som kjenner noen som bruker orginalt elektrisk (ECU) og har kuttet ut orginalt spedometer og ertstattet dette med en logger er vi interessert i å høre hvordan de har gjort med speed signal fra hjulene for å få vanos til å fungere 100 %..

Det sitter en "dingz" i det orginale speedometeret som fikser dette, men vi må lage denne siden vi har fjernet det. Vi er litt usikker på hvordan denne skal være..

Da fant jeg noe som kan brukes :-)

http://www.kempower-motorsport.com/inde ... uct_id=145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på hva de går på "over there" De gutta i Apex har virkelig rotet til ordren vår. Først glemte de studs og muttere. Og i dag da vi skulle legge på slicks fikk vi oss en ny overraskelse; de har faen meg klart å sende oss 17" felger isteden for 18"

Er det mulig :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig:-( Får håpe det ordner seg, men blir jo sikkert litt styr med sending frem/tilbake og mva...

Stå på videre;-)

Har snakket med Apex og det ser ut som frakt og mva skal gå greit. Vi skal jo ikke bli skadelidende pga deres rot [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Pedersen Racing i Sarpsborg for å hente nytt rør til stabstag og nye fester. Den forrige patenten måtte jo forkastes.

Da jeg var innom garasjen for å legge fra meg delene hadde "Professor Kyrre" laget adapter til styrestaget

cfb2yotwzsxzl60jlxa6.jpg

u6kbx3t7sl514jla1drs.jpg

Vi flyttet jo festene i traversen 25 mm opp i bilen så da måtte resten også justeres :D

eqdf9r11lcq1k9yunr8w.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...