hess Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Felgene er bare så rett!! Kjøre dåke grå eller blir dei lakka? Ikke sikker ennå. Sliter litt med å bestemme dekor, og farge på felger er avhengig av dekor
hess Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Hva kan jeg si. For en bil Takk skal du ha
R Andersen Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 Fine og lette felger! Hva kostet de inkl frakt til Norge?
hess Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Fine og lette felger! Hva kostet de inkl frakt til Norge? Du har pm
hess Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Hvis det er noen som kjenner noen som bruker orginalt elektrisk (ECU) og har kuttet ut orginalt spedometer og ertstattet dette med en logger er vi interessert i å høre hvordan de har gjort med speed signal fra hjulene for å få vanos til å fungere 100 %..Det sitter en "dingz" i det orginale speedometeret som fikser dette, men vi må lage denne siden vi har fjernet det. Vi er litt usikker på hvordan denne skal være.. Da fant jeg noe som kan brukes http://www.kempower-motorsport.com/inde ... uct_id=145
hess Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Begynner å lure på hva de går på "over there" De gutta i Apex har virkelig rotet til ordren vår. Først glemte de studs og muttere. Og i dag da vi skulle legge på slicks fikk vi oss en ny overraskelse; de har faen meg klart å sende oss 17" felger isteden for 18" Er det mulig
JE Motorsport Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Kjedelig:-( Får håpe det ordner seg, men blir jo sikkert litt styr med sending frem/tilbake og mva... Stå på videre;-)
R Andersen Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Kjipt, men jeg kan sikkert kjøpe 17" felgene for et par hundrelapper!
hess Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Kjedelig:-( Får håpe det ordner seg, men blir jo sikkert litt styr med sending frem/tilbake og mva...Stå på videre;-) Har snakket med Apex og det ser ut som frakt og mva skal gå greit. Vi skal jo ikke bli skadelidende pga deres rot
hess Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Kjipt, men jeg kan sikkert kjøpe 17" felgene for et par hundrelapper! Tenkte nok at du så ditt snitt til å gjøre en god handel nå ja, men de skal ha felgene i retur
hess Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Var innom Pedersen Racing i Sarpsborg for å hente nytt rør til stabstag og nye fester. Den forrige patenten måtte jo forkastes. Da jeg var innom garasjen for å legge fra meg delene hadde "Professor Kyrre" laget adapter til styrestaget Vi flyttet jo festene i traversen 25 mm opp i bilen så da måtte resten også justeres
Nupen1 Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Såg jo veldig bra ut det der !! Bare å sende meg to stk
knracing Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Trude det bare blei lagd en Husneskopi jeg Dette er bare en mal så jeg fikk heiset styrestaget dit det skulle. Måtte vite det for og se om det blei klaring nok til knivene. kommer nye fra PeeBee snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå