Gå til innhold

E36 M3 3,2 GT Racing prosjekt


hess
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Måtte finne på noe når jeg venter på deler! Så da fikk jeg lagd en ondeboks til veivhus ventilasjonen.

h9pzdma95mja24r6mk87.jpg

ta712k3ddm0y7mwmbc7d.jpg

269dz3i6ui2tf71kkt5i.jpg

3lgm4iie4rji2vrxwfar.jpg

Er ikke helt ferdig kommer et filter og to innganger til slangene fra motoren på toppen.

Måtte bare lage den i aluminium, mye artigere og jobbe med en stål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyrres oljedampboks har blitt et lite smykke! Han er ihverfall veldig fornøyd selv :D

mfv8bvjdjgmspiglqixa.jpg

I dag fikk vi endelig sjekket ut den endelige kjørestillingen. Vi ville ha rattet litt nærmere og med ny "hubb" ble det perfekt

b1d7uj0ww3qxerm20bdn.jpg

ahqu6uvjynw0olnmjnic.jpg

Stabbstag og tårnavstiver ferdig fra eloksering

ekdnn608qdhv3xcekxdr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en hel dag i garasjen kunne vi ikke se noen fremskritt på bilen, bare masse smått som tar masse tid og ikke synes!

Litt irriterende så vi fant ut at vi måtte flocke dashbordet før vi sprettet pilsen.

Vi kjøpte et kit fra USA med sprøyte og beholder + fiber. Ifølge oppskriften er det bare til å sprøyte på 2 komp. klarlakk og deretter sprøyte på flockepulver.

Vi brukte 3 dl klarlakk men likevel var det enkelte steder det var vanskelig å få pulveret til å feste, spesielt rundt kantene. Vi brukte først 1 bars trykk på pistolen, prøvde å justere opp men det endret ikke resultatet.

Til slutt ble det til å gni flockepulveret forsiktig inn på de stedene hvor det ikke hadde festet og da ble det meget bra.

Skal nå tørke i 12-15 timer og så skal det overflødige pulveret børstes vekk, Da får vi se det endelig resultatet [-o<

Vasket og klart til klarlakk. Planen var egentlig å lakke dahbord helt sort før vi gikk på med flockingen, men vi fikk plutselig litt for dårlig tid :D

yhcxcarba610xe6piwkd.jpg

3 dl klarlakk med herder

9bjs9osq3519c8uh4y6f.jpg

Vi la på et godt lag

tnbb92kda559i41u30pe.jpg

På med flocke pulver. Dette er et fint fint fiberstøv

jahiu3qgxnkjk26j13rg.jpg

Dahbord står nå til tørk så får vi sjekke det endelige resultatet i morgen

3n0tb22inh92n7kw3d28.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette :)

Ang trykk, så har eg hatt vest effekt på dei eg har tatt ved å bruke 0,5 bar på flocke sprøyta og å ta kantene først :) Bruker og under halvparten av normal mengde herder..

Takk for info, Torstein! Vi diskuterte dette med herdermengden og det du sier stemmer bra :D

Øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...