Henrik... Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Her er et par bilder jeg tok av bilen din. fler på sida mi på http://www.facebook.com/hmfotografi
hess Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Helt rått Jeg og en kompis som kjørte den sølvfargede R8'n, ble greit parkert rundt banen på søndag Takk for det! Hehe... husker den R8'n ja
hess Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Fint tempo rundt banen idag. Her må jeg følge med, 100% riktig stuk! Takket og bukker
hess Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Gratulerer med vel gjennomført helg!! Konge at bilen funket så bra på første tur!! Takk for det Nupen Er du klar til Gatebil?
Nupen1 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Gratulerer med vel gjennomført helg!! Konge at bilen funket så bra på første tur!! Takk for det Nupen Er du klar til Gatebil? Av grunner som du kjenner til ser eg dessverre Mai treffet som tapt Ser no etter andre måter å komme i havn... No montere eg originale foringer og stag slik at eg får testet ut resten.. Håper å få med meg eit Trackday før Juli treffet!!
hess Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Gratulerer med vel gjennomført helg!! Konge at bilen funket så bra på første tur!! Takk for det Nupen Er du klar til Gatebil? Av grunner som du kjenner til ser eg dessverre Mai treffet som tapt Ser no etter andre måter å komme i havn... No montere eg originale foringer og stag slik at eg får testet ut resten.. Håper å få med meg eit Trackday før Juli treffet!! Dere må komme på E30Meet
/// Ben Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Skal dere til ACR og kjøre på GT løpet? Håper det så jeg kan stikke innom, vi kommer med en R32 som skal inn i GT3 neste år, og etter planen skal jeg bygge en m3 til 2015 sesongen. Usikker på om det blir e36/e46.
TM custom Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Gikk bra denne i går jeg som står bak deg i køen på det andre bilde henrik la ut. ble fort tilskuer jeg da når toppakningen røk etter 3 runder
Henrik... Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Takk Henrik! Siden din er likt Good Har du supersprint hele veien med X-pipe og full pakke, eller bare catback? sport eller race catback i så fall?
hess Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Takk Henrik! Siden din er likt Good Har du supersprint hele veien med X-pipe og full pakke, eller bare catback? sport eller race catback i så fall? Vi har Supersprint hele veien, med X-pipe
Henrik... Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 kommer du gjennom DB kontrollen på rudskogen med det? er x pipen den gategodkjente til 15 000 cirka eller baneversjonen til 3000kr?
R Andersen Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Gratulerer med fin tid! Moro at ting fungerer så bra med en gang! Skal bruke Boost`alot når bilen en gang blir klar jeg også.. Fikk dessverre ikke tatt en tur opp i helgen, men håper jeg får sett bilen senere.
hess Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 kommer du gjennom DB kontrollen på rudskogen med det? er x pipen den gategodkjente til 15 000 cirka eller baneversjonen til 3000kr? Vi kjører race versjon hele veien. Den er helt på kanten på DB kravet. Vi skal sette race katter på den, som vil dempe lyden noe..
Boost a`lot Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Gratulerer med vellykket førstetest:) Grom bil med masse fine løsninger. Flinke folk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå