Gå til innhold

E36 M3 3,2 GT Racing prosjekt


hess
 Share

Anbefalte innlegg

Ved å ikke kjøre helt inn til curbs og legge seg godt ut treffer du de neste svingene mye bedre. Vi har diskutert dette mye og skal se om vi kan få noen data ut fra loggeren som kan svare oss på om det går raskere på den måten. Men det er sikkert andre som har helt andre teorier og opplevelser rundt dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kjørte såkalt idealspor kjøring på lørdagen, bak en som tydeligvis kjenner Rudskogen/banekjøring godt. han la seg faktisk mindre ut i angsten enn det dere gjør. Før det kjørte jeg omtrent ganske likt som dere der - men nå veit ikke jeg hvor dreven han som kjørte idealspor egentlig er da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slicks kjørte jeg 1.38,3 og Kyrre kjørte 1.36,3

Med R-dekk kjørte jeg 1.40,1 og Kyrre kjørte 1.39,?

Vi hadde alt for mye camber for å få optimalt feste på R-dekkene, men at det skiller et par sekunder på runden stemmer godt.

På lørdagen kjørte Tommy 1.36,? Hva han klarte på søndagen sammen med oss er jeg ikke sikker på..

Takk for knall helg til alle som bidro. Bare flott vær, mye kjøring og blide folk med "riktig" interesse. Synd med skaden, men det knunne vært mye værre #-o Bilen gikk jo som et skudde etter også. Det hadde ikke skjedd hvis Kyrre hadde hatt litt mer styrevinkel. Var egentlig ikke veldig dramatisk men skal jo ikke så mye til når man kjører på grensen.

Jeg klarte 1.36.2 på lørdag og kjørt samme tid i det heatet med Kyrre på søndag når vi kjørte sammen med den GT2RS`n ( Det ble jo litt nærme opp fra slaktern der med Kyrre :shock: ). Tror det er en Kjetil som eier den? Kikket etter karen men traff han aldri. Noen som vet hva han kjørte?

Har ikke fått ryddet ut av bilen engang, men skal se hva jeg har av logg og film. Hadde det gopro kamerat på, men usikker på tid det gikk tomt for strøm.

lwj0anu7qfj627gmelp9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slicks kjørte jeg 1.38,3 og Kyrre kjørte 1.36,3

Med R-dekk kjørte jeg 1.40,1 og Kyrre kjørte 1.39,?

Vi hadde alt for mye camber for å få optimalt feste på R-dekkene, men at det skiller et par sekunder på runden stemmer godt.

På lørdagen kjørte Tommy 1.36,? Hva han klarte på søndagen sammen med oss er jeg ikke sikker på..

Takk for knall helg til alle som bidro. Bare flott vær, mye kjøring og blide folk med "riktig" interesse. Synd med skaden, men det knunne vært mye værre #-o Bilen gikk jo som et skudde etter også. Det hadde ikke skjedd hvis Kyrre hadde hatt litt mer styrevinkel. Var egentlig ikke veldig dramatisk men skal jo ikke så mye til når man kjører på grensen.

Jeg klarte 1.36.2 på lørdag og kjørt samme tid i det heatet med Kyrre på søndag når vi kjørte sammen med den GT2RS`n ( Det ble jo litt nærme opp fra slaktern der med Kyrre :shock: ). Tror det er en Kjetil som eier den? Kikket etter karen men traff han aldri. Noen som vet hva han kjørte?

Har ikke fått ryddet ut av bilen engang, men skal se hva jeg har av logg og film. Hadde det gopro kamerat på, men usikker på tid det gikk tomt for strøm.

[ Bilde ]

Det var Kjetil Giltvedt som kjørte RS2'n. Han kjørte 1.36 runder på søndagen, men har visstnok kjørt 1.32 med samme bil, på andre dekk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra i forhold til hvordan det kunne gått :) Festene har fått seg en skikkelig trøkk og må bygges opp på nytt, splitter må støpes og lakkes.

Her er en snutt fra et kult pass sammen med Tommy og Karl Magnus. De gamle E30'ene går godt, og gutta bak rattet kan kjøre :D

http://youtu.be/Es8ECXj4HM8

Var godt dere ikke ødela mer enn dere gjorde :) Er ikke mange ukene til dere tre møtes igjen på treff og på banen ;)

Takk for deling av film :) Utrolig gøy å se Tommy og Karl Magnus også på film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med skaden!

Men veldig bra kjørt av alle de tre på filmene, er også imponert av de E30ene! Er den oransje fra Grenlands distriktet?

Det er Karl Magnus som kjører den røde E30'n. Han kommer fra Larvik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordna kasse jeg :wink: Må fikse opp for alle dere runde gutta :mrgreen:

Du har jo tid til det! Så det er med glede vi fyller dagene dine med nyttige arbeidsoppgaver nå som du har blitt "Tire kicker" Blir jo ikke mye skruing på deg etter å hatt bilen på utstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...