Gå til innhold

E36 M3 3,2 GT Racing prosjekt


hess
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen fungerte under treffet forstår eg !! :)

Jada, alt fungerte 100 % Vi hadde montert 5-trinns ZF før treffet og det virket som om bilen gikk litt lettere.

Eneste som skjedde var at jeg mistet venstre blinklys og klarte å treffe det på neste runden i ca. 200 km/t. Blei et godt merke i den nye splitteren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meget imponert av bilen din på E30meet på banen! Dro jo endel på drag racingen også! Morro å se en slik bil prestere på banen! :D

Takk for det :D

Var faktisk ganske gøy å kjøre drag. Og ingen skam å tape mot Jørgen-A med hans potente 1000 hk E21 :wink:

v9nnfuh3vs7po4lmaagb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en forkjærlighet for denne bilen, noe som resulterer i litt fler bilder enn gjennomsnittsbilen :) er vel ganske tilnærma max man kan få ut av en E36 3,2 liter banebil, og med skikkelig racepreg. Her er noen bilder jeg tok, blei ikke så bra som jeg håpa på men!

Beast mode

DSC_0450copy_zps084bf598.jpg

DSC_0407copy_zps976446ff.jpg

DSC_0094copy_zps55d065bf.jpg

DSC_0053copy_zps59eb0c12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en forkjærlighet for denne bilen, noe som resulterer i litt fler bilder enn gjennomsnittsbilen :) er vel ganske tilnærma max man kan få ut av en E36 3,2 liter banebil, og med skikkelig racepreg. Her er noen bilder jeg tok, blei ikke så bra som jeg håpa på men!

Tusen takk for fine ord, Henrik :D

Vi har veldig sansen for bildene dine også :applause:

Hvis du har flere er det bare å sende på e-post mhp@networknorway.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle liksom ha meg en tur med deg jeg, men ble jaggu ikke tid til det!

Skal si det var dødt løp på dragen mellom oss, du stakk litt i fra i starten så låg det helt forbanna likt :)

PS: Jeg angrer på jeg satte meg inn å testa CAE spaken :roll:#-o:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nest siste NM runde går av stabelen i Danmark denne helg. Planen var å stille til start, men et kurs som måtte tas veltet de planene. Som trøst fikk vi kjørt treningen på Rudskogen sammen med historisk Racing.

Det ble en strålende dag med masse kjøring og biler som fungerte 100 %. Deilig å pakke sammen utstyret og vite at en dørlist og såpevask er det eneste som står på arbeidslisten før neste kjøring :D

Jeg satte ny personlig rekord med bilen, ned fra 1.38.4 til 1.35.4. Bare litt igjen så er vi under 1.35 som var målet før sesongen.

Det ble, bokstavelig talt, børstet støv av Super Touringen til Kyrre også. Vi fikk ikke noen offisielle tider, men var nede på 1.33 tallet med "gjøkuret"

A-Dekk fikk litt å gjøre da vi planla turen til Danmark

bfrk91ra4aimpmg8eeae.jpg

Klar til avreise

69iw72dcgwc15m7thclw.jpg

oeqvxizp64aibwe9co10.jpg

9ee2ymba6at7rvfq2y1j.jpg

Kyrre fikk en uheldig punktering

8nbgnxf7u1k79iqx42ye.jpg

d8rqxmxdtzdqx0ydvwtu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...