ibocan92 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Er ute etter sånn sveise apparat med trådmating. Tror det var Mig uten gass. Skal bruke til å sveise eksos og slikt garasje hobby. Budsjett under 1500kr. Holder til i lørenskog og kan komme å hente vis det ikke er så langt å kjøre. Må være i brukbar stand;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 BUMP.. er ikke så mange som vil bli kvitt sveise app ser jeg:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Jeg kjøpte på biltema, en helt enkel mig med flusstråd, har sveist mye med den, og den funker bra! Eneste jeg kan si negativt er at det spruter en del når man sveiser, men sveisene blir fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Jeg har ett biltema mig apparat til både gass og uten gass. Kan få det for 1500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Har sveisa en del både med og uten gass. Med gass er absolutt verdt investeringa, får nye apparater for 3500 og opp på AEO på Ulven. Veit det er litt over budsjettet du nevner, men er absolutt verdt de ekstra pengene for et skikkelig apparat. Kan få teste mitt til neste uke om du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Kjøp ett gammel ett med god kvalitet. Gass får man kjøpt billig på jula eller biltema. Småflasker uten lisens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Kjøp ett gammel ett med god kvalitet. Gass får man kjøpt billig på jula eller biltema. Småflasker uten lisens. Gjør som Atle sier, finn deg ett Kemppi 250 apperat elns, dem varer evig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Har sveisa en del både med og uten gass. Med gass er absolutt verdt investeringa, får nye apparater for 3500 og opp på AEO på Ulven. Veit det er litt over budsjettet du nevner, men er absolutt verdt de ekstra pengene for et skikkelig apparat. Kan få teste mitt til neste uke om du vil.. kommer gjerne med et eksos rør får å teste ossen mig er å sveise med:) deretter skal jeg vurdere om det blir videre med pinner eller MIG:) men med pinner oplever jeg mye falske fyll på sveisen. etter litt sveising også hamre litt får å fjerne glass belegget som danner seg så pleier det å være steder det ikke er noe fyll selv om jeg mater på med masse fra pinna. er det slik med MIG også? får man ekte fyll uten å være i tvil og blir nødt til å hamre og børste får å se at alt er godt sveisa? vis MIG fyller solide punkter og gir meg følelsen av at eksos anlegget ikke fiser eller ryker av etter en mnd så blir det innkjøp av MIG strax:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Jeg kjøpte på biltema, en helt enkel mig med flusstråd, har sveist mye med den, og den funker bra!Eneste jeg kan si negativt er at det spruter en del når man sveiser, men sveisene blir fine. har du den på 90amp? til 1400kr ca? ossen er det å punkt sveise og eksos sveising med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå