Coretrax Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Hei jeg har en 2000 mod E39 sedan, jeg sitter å ser etter noe stash til bilen så lurere på Om Bilen min er Prefacelift , Facelift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Om du fortsatt har den som er linket til i signaturen din, har du prefacelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Biler registrert etter 9/2000 er facelift modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 ja er den jeg har i linken ja så Preface it is takker Meget blir enklere å finne Lykter etc nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Btw, så hvis jeg kjøper nye lykter så må jeg vell ikke Bygge om ledninger f,eks hvis det står "Passer IKKE biler med face-lift(kabler må bygges om) " under Lyktene jeg ser på Hos GS eller Hvordan blir dette . Kronglete Forklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Btw, så hvis jeg kjøper nye lykter så må jeg vell ikke Bygge om ledninger f,eks hvis det står "Passer IKKE biler med face-lift(kabler må bygges om) " under Lyktene jeg ser på Hos GS eller Hvordan blir dette . Kronglete Forklart Hvis du ikke har facelift så trenger du ikke å bygge om, ut ifra sånn jeg tolker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå