oddrey Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Har masse interiør deler og navi utstyr liggende osv. Hva er feks. el stoler med memory i delskinn verdt? hva er navi og cd veksler osv verdt? evt airbagger osv? Er til E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 12-15 tusen for komplett interiør, er vel rundt der det ligger på, kommer an på farge, slitasje osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 12-15 tusen for komplett interiør, er vel rundt der det ligger på, kommer an på farge, slitasje osv Er det med dørtrekk osv også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 12-15 tusen for komplett interiør, er vel rundt der det ligger på, kommer an på farge, slitasje osv Er det med dørtrekk osv også? ja, jeg hadde ikke betalt noe mer i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Er det fra høyre-eller venstrestyrt? Har blitt mye vanligere med E46 M3-deler i det siste pga mye import fra England. Har sett 5-6K for grått skinn og 10K for svart skinn så noe mer enn 10K tror jeg blir vanskelig. Navien kommer an på om det er 4:3 eller 16:9. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Er fra venstrestyrt bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 jeg solgte nettop et komplett venstrestyrt sort e46 m3 skinn, tok 2 mnd å få det solgt for 10k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå