hylle Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Hehe, småkjipt om du gjør de tingene du har skrevet, fordi du vil bli avskiltet siden den er registrert på bevaringsverdig grunnlag. dvs, ingen modifikasjoner tillates.
merali Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Hehe, småkjipt om du gjør de tingene du har skrevet, fordi du vil bli avskiltet siden den er registrert på bevaringsverdig grunnlag. dvs, ingen modifikasjoner tillates. det problemet er jeg nødt til å ta når det kommer, har hørt litt rundt med folk som har modifiserte bevaringsverdige kjøretøy, og noen har bare blitt sluppet videre mens andre ble avskiltet. så vi får se!
merali Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Har du fjernet lyktepusserene?? Syns du burde holde denne mer eller mindre original, den ser såpass hel og pen ut! Stickerbombing og luftfjærer er noe som forringer bilen og gjør at den taper seg i verdi. En så gammel bil er kul som original også, rett og slett fordi den er uvanlig og stikker seg litt ut. Holder du denne som den er og bruker tid og penger på å få den "strøken" skal du se du kommer til å få mye mer oppmerksomhet for den enn du kommer til å få med stanceworks looken, og fra alle aldersgrupper. Det er litt av dette som er sjarmen med å ha slike typer biler, spør du meg. Stanceworks er en mote som i allefall jeg tror er på tur ut og da sitter du igjen med en holdt på å si "ødelagt" gammel klassiker som få syns er kul lengre. Holder du den original derimot, forblir den tidløs og sklir inn i alle generasjoner. Senking og fine felger er stilfullt og reversibelt, det er forsåvidt også det meste annet som blir gjort med biler rundtom men går man for langt blir det for tidkrevende og dyrt til at noen orker å ta tak i bilen igjen den dagen den ikke er kul lengre. Jeg virker kanskje krass nå, men jeg har bare ikke så lyst til å se denne flotte bilen bli stanceworkifisert.. jeg er egentlig enig, har tenkt litt igjennom det der, det er derfor all bombinga er på vinduer. den delen fjærbena sitter i blir kjøpt brukt og tig-sveiset til fjærbena til luftfjøringa. så jeg demonterer pent og tar vare på alt, så jeg lett kan gjennopprette bilen til orginalstand. er syk historikk på den, så jeg skal definitivt ikke ødelegge den! planen er å starte ordentlig med å utbedre alle feil til vinteren, men det koster å være kar! så man må se ann ossen det blir etter læretiden
Riviera Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Hm, gamle bilen min dette her. Hadde håpet å fortsatt få se den orginal, men men. Har solgt endel fine e30`r til nå og alle er solgt til folk jeg forsatt har kontakt med og tar godt vare på de. Denne e21`n synes jeg du burde tenke deg godt om før du ihvertfall modifiserer uten å tenke en "retur" til orginalen. Det er IKKE mange såpass veldokumenterte e21`r i dette landet. Alle EU kontroller fra bilen er ny, absolutt alle kvitteringer, bestillinger, faktura, osv osv. å stakkars svensken som så samvittighetsfullt strevet seg grønn på å få tak på nye lyktepussere, som du har tatt bort, hm hm Please, men kan du kke fjerne tullete klistremerker ihvertfall, det hører inggen steds hjemme på denne bilen vettu, det ser du selv. Ellers lykke til videre med bilen, stell den pent.
asv Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hm, gamle bilen min dette her. Hadde håpet å fortsatt få se den orginal, men men. Har solgt endel fine e30`r til nå og alle er solgt til folk jeg forsatt har kontakt med og tar godt vare på de.Denne e21`n synes jeg du burde tenke deg godt om før du ihvertfall modifiserer uten å tenke en "retur" til orginalen. Det er IKKE mange såpass veldokumenterte e21`r i dette landet. Alle EU kontroller fra bilen er ny, absolutt alle kvitteringer, bestillinger, faktura, osv osv. å stakkars svensken som så samvittighetsfullt strevet seg grønn på å få tak på nye lyktepussere, som du har tatt bort, hm hm Please, men kan du kke fjerne tullete klistremerker ihvertfall, det hører inggen steds hjemme på denne bilen vettu, det ser du selv. Ellers lykke til videre med bilen, stell den pent. Støtter den. Og angående lyktepusserne. Hvorfor fjerne de? Er jo mye tøffere med!
merali Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Hm, gamle bilen min dette her. Hadde håpet å fortsatt få se den orginal, men men. Har solgt endel fine e30`r til nå og alle er solgt til folk jeg forsatt har kontakt med og tar godt vare på de.Denne e21`n synes jeg du burde tenke deg godt om før du ihvertfall modifiserer uten å tenke en "retur" til orginalen. Det er IKKE mange såpass veldokumenterte e21`r i dette landet. Alle EU kontroller fra bilen er ny, absolutt alle kvitteringer, bestillinger, faktura, osv osv. å stakkars svensken som så samvittighetsfullt strevet seg grønn på å få tak på nye lyktepussere, som du har tatt bort, hm hm Please, men kan du kke fjerne tullete klistremerker ihvertfall, det hører inggen steds hjemme på denne bilen vettu, det ser du selv. Ellers lykke til videre med bilen, stell den pent. Støtter den. Og angående lyktepusserne. Hvorfor fjerne de? Er jo mye tøffere med! jeg er klar over historikken på den, permen er godt utfyllt for å si det sånn. så denne blir garantert godt tatt vare på, og i VELDIG nær orginalstand. sånn som akkurat nå hvor den står trygt og godt oppvarmet på verkstedet mitt Har sagt det før og sier det igjen; alle de delene som blir forsiktig demontert etter f.eks monteringa av luftfjøringa blir satt pent på plass i hylla sammen med lyktespylerene. Det jeg må sveise i på bunnen av fjærbeinet blir tatt fra en annen e21 (om du har, så skrik ut!) så ingenting kommer til å bli trimmet, sveiset og mygelet med i det hele tatt på de få orginale delene jeg bytter ut. hehe, han svensken blir sikkert glad når en liten møkaunge skrur ned deler fra skjønnheten sin Har tenkt mye på det her, og utenom airriden og rm'ene så er ingenting definitivt (f.eks om jeg må borre i karossen for å få på den leppa, så blir det ikke gjort, og de klistremerkene er en lek å fjerne) Håper ingen blir sure for at jeg ''ødelegger'' den, noe jeg i mitt syn ikke gjør. syns dere at jeg gjør det? og smaken er som baken! jeg liker den uten spylerene
merali Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 fikk en email fra produsenten istad - looking guudd! foran bak
merali Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 oh my... det gjør jeg og! kittet kommer til tirsdagen, gleder meg som en liten unge!
merali Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 fått litt deler til bilen og bbsene. henter felga og kansje fjørbeina imorgen... håper jeg! 120 bbs rm bolter, pipe til de og stickers til felgkantene. bestiller bredere kanter etter bagsa er montert, kanten skal på utsiden av skjermen,og dekka inni! beistet, sånn den står akkurat nå bagsa, og alt det andre jeg trenger for å montere de. bagsa bak passa selvfølgelig ikke, så jeg får beholde de her, og ett nytt sett gratis den som ikke passer fine reservehjulsbrønnen! der jeg skal montere en treplate for å feste kompressoren. skal også lage nytt gulv i tre selve bagasjerommet, hvor jeg skal feste tanken og ventilene. om noen vet ålreit grå ¨filt¨ så si ifra! fant litt rust, sparkel og plater som var poppet på! øsj
SondreLM Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Grisefett Pøs på med bilder! Hva måtte du gi for luftsenken?
merali Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Grisefett Pøs på med bilder! Hva måtte du gi for luftsenken? kom på 18750.- har henta fjørbeina, og kappa, slipa i ca 5t (valgte å beholde røret til orginaldemperen, som er kon, så den ble kappa plant med hele ''spindelen'' og slipt ren. sveiset med pulseTig. Gikk litt fort i svingene, så jeg fikk ikke tatt noen bilder av det... kommer en ørliten update imorgen av hvordan ting ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå