NBCustom Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Nei nei nei! De bredderne der er styggere enn Nøkken selv! Pleeeease... Da ødelegger du hele bilen, jeg lover!
e30 tic Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Jeg ville ha skifta til smalere bane på felgene bak slik at det ser hakket mer fornuftig ut;)
bmwtussan Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Jeg ville ha skifta til smalere bane på felgene bak slik at det ser hakket mer fornuftig ut;) Det stemmer jeg for også. Ser mye bedre ut når felgen går akkurat på innsiden av skjermen.Og så blir jo dekket og "passe" bedre også.
Tor Albert Mtre Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Dette ble kult litt overkill bak men Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
NBCustom Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Jeg ville ha skifta til smalere bane på felgene bak slik at det ser hakket mer fornuftig ut;) Det stemmer jeg for også. Ser mye bedre ut når felgen går akkurat på innsiden av skjermen.Og så blir jo dekket og "passe" bedre også. x2
merali Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 den blir sånn her inntil videre. lurer på å skaffe meg 14'' ssr felger med mye dekk, som skal være ''bruksfelgene''. gjort ferdig datavifta i bagasjerommet idag bilder av det jeg har igjen av stickers... så nå måå jeg få rattet og de justerbare topplagrene foran snart!
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 behold den akkurat sånn. helgromt. savner e21n 323 min nå ser jeg. hadde helt lik i rød
merali Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 dårlige bilder, men det er bedre enn ingenting gammelt, orginalt nardiratt justerbare topplager senterringer er levert til pulverlakk! har også tatt av frontfangeren og gjort klar for montering av bbs spoileren, og i løpet av uka så skal jeg valse/tilpasse litt til foran. så er man klar for kjøring til sommeren
matsi Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Rattet <3 det var virkelig prikken over i'en på denne gleder meg til å se denne live i sommer regner med du skal på div treff?!
merali Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Rattet <3 det var virkelig prikken over i'en på denne gleder meg til å se denne live i sommer regner med du skal på div treff?! selvfølgelig! fått ringene fra lakk nå og, kommer bilder efteråt!
merali Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 dårlig med oppdateringer!! men har fått den ut på ett par prøveturer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå