Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ville ha skifta til smalere bane på felgene bak slik at det ser hakket mer fornuftig ut;)

Det stemmer jeg for også. Ser mye bedre ut når felgen går akkurat på innsiden av skjermen.Og så blir jo dekket og "passe" bedre også. :wink:

Skrevet
Jeg ville ha skifta til smalere bane på felgene bak slik at det ser hakket mer fornuftig ut;)

Det stemmer jeg for også. Ser mye bedre ut når felgen går akkurat på innsiden av skjermen.Og så blir jo dekket og "passe" bedre også. :wink:

x2 :)

• 4 weeks later...
Skrevet

den blir sånn her inntil videre. lurer på å skaffe meg 14'' ssr felger med mye dekk, som skal være ''bruksfelgene''.

gjort ferdig datavifta i bagasjerommet idag :)

20130120_203808_1.jpg

20130120_203813.jpg

bilder av det jeg har igjen av stickers...

20130119_185013_6.jpg

20130119_185018_1.jpg

så nå måå jeg få rattet og de justerbare topplagrene foran snart!

• 2 weeks later...
Skrevet

dårlige bilder, men det er bedre enn ingenting :)

gammelt, orginalt nardiratt :D

20130126_005943_2.jpg

justerbare topplager

20130126_010011.jpg

20130126_005928.jpg

20130126_005922_3.jpg

senterringer er levert til pulverlakk! har også tatt av frontfangeren og gjort klar for montering av bbs spoileren, og i løpet av uka så skal jeg valse/tilpasse litt til foran. så er man klar for kjøring til sommeren :)

Skrevet

Rattet <3 det var virkelig prikken over i'en på denne :D gleder meg til å se denne live i sommer :) regner med du skal på div treff?!

Skrevet
Rattet <3 det var virkelig prikken over i'en på denne :D gleder meg til å se denne live i sommer :) regner med du skal på div treff?!

selvfølgelig! :) fått ringene fra lakk nå og, kommer bilder efteråt!

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...