Marionette Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Fete bilder! Mener denne hadde vært penere uten gule lykter men
fanqua Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Nydelige bilder, helt rå fitment du har Liker luftoppsettet, men åssen ventiler bruker du og er du fornøyd med dem? Også hvor stor kompressor har du, og blir den jævli varm?
merali Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Nydelige bilder, helt rå fitment du har Liker luftoppsettet, men åssen ventiler bruker du og er du fornøyd med dem? Også hvor stor kompressor har du, og blir den jævli varm? tusen takk bruker ventiler fra airbagit.com. har tullet to ganger med å åpne siden juli ifjor, men da har jeg kjørt ørlitegrann trykkluftolje i systemet, så er problemet løst. eneste jeg vet om kompressoren, bortsatt fra at den er for liten er at den har 3/4 hestekreft. den blir umennskelig varm, derfor jeg satt opp den viften over ''hodet'' på den
fanqua Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 hm.. lurer på om jeg må bytte ventiler skjønner du. For når jeg har mye luft i tanken siger det luft inn i baggen så den hever seg litt Hehe, jammen da er det ikke bare min som blir varm
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2013 Skrevet April 12, 2013 Griserått Har så sykt sansen for slikt utseende at jeg får lyst til og bestille luftputer momentant !
Pedi Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 eneste jeg vet om kompressoren, bortsatt fra at den er for liten er at den har 3/4 hestekreft. den blir umennskelig varm, derfor jeg satt opp den viften over ''hodet'' på den Hvorfor går du ikke for en større kompressor? Ved slik umenneskelig varme, er det jo til enhver tid risiko for at kompressoren går i stå... Da er det vel bedre å investere i en større en?
Tare Jansen Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Kjørte det en hvit volvo bak bilen din å glana når du sto på halmstad i kveld eller?
merali Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Griserått Har så sykt sansen for slikt utseende at jeg får lyst til og bestille luftputer momentant ! Bare å få gjort det, du kommer ikke til å angre eneste jeg vet om kompressoren, bortsatt fra at den er for liten er at den har 3/4 hestekreft. den blir umennskelig varm, derfor jeg satt opp den viften over ''hodet'' på den Hvorfor går du ikke for en større kompressor? Ved slik umenneskelig varme, er det jo til enhver tid risiko for at kompressoren går i stå... Da er det vel bedre å investere i en større en? Det har vært sånn siden det var nytt, har ikke bekymtet meg så mye. Tenkt på to til egentlig pga fylling av tanken tar laang tid. To ganske store kompressorer og ett gelebatteri burde vel duge Kjørte det en hvit volvo bak bilen din å glana når du sto på halmstad i kveld eller? Ja det gjorde det ja! Hahah
Blaamann Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Har lest igjennom tråden din nå. Kul bil! Kjør løpet!! Var det en 2 dørs bluebird med bakhjulstrekk på det ene bildet der eller?
hylle Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Oh, bare av med den gule folien på lyktene nå så er det supersmooth!!
Tare Jansen Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Det var nok meg det da, hadde bilen full av fulle folk som skulle på fest., så gadd ikke si hei. Men må si bilen din ser MYE tøffere ut i virkeligheten enn på bildene Eneste var det klistremerke på baskskjermen så ut som en skade av no slag på avstand Dekkstrekket så mindre ekstremt ut, og egentlig bare perfekt når jeg kjørte forbi også
merali Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Har lest igjennom tråden din nå. Kul bil! Kjør løpet!! Var det en 2 dørs bluebird med bakhjulstrekk på det ene bildet der eller? Tusen takk! nei, det var ke70'en min. Oh, bare av med den gule folien på lyktene nå så er det supersmooth!! Heheh, takk! Liker folien jeg. Får se hvor lang tid det tar før jeg går lei har egentlig vurdert gule glass. Det var nok meg det da, hadde bilen full av fulle folk som skulle på fest., så gadd ikke si hei. Men må si bilen din ser MYE tøffere ut i virkeligheten enn på bildene Eneste var det klistremerke på baskskjermen så ut som en skade av no slag på avstand Dekkstrekket så mindre ekstremt ut, og egentlig bare perfekt når jeg kjørte forbi også Aaha! tusen takk du ; ) er ikke noe skade der, syns bare det passet.. takk igjen! Blir helt satt ut her Endelig fått på den her også!!
Tare Jansen Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Kun på avstand det så slik ut Moro å se den live iallefall...!
tommyheimberg Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Bbs blei kanonkult! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Blaamann Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Uff det var flaut. Har hatt ke70 sjøl så det burde jeg ha sett Har du tenkt no mer på å montere lykteviskere igjen el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå