Pedi Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Merk deg at det finnes flere Zender styling kit. Her er det mest "vanlige" for salg på Ebay: http://www.ebay.com/itm/BMW-320-323-E21 ... 0446558659 En annen Zender: Og enda en: Sistnevnte ser ut som den som jeg har liggende. Minner om BBS, men med dypere leppe ut foran. Tøff som fy, men skjeldnere enn noe annet... NB! Jeg ser ikke helt om dette er Zender eller Kamei på maskinen jeg sitter på nå, så hvis det er en Kamei, så beklager jeg det. Av alle ting, så hadde jeg ikke bilde av min egen spoiler desverre..
merali Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 slik som den nederste, selvfølgelig! den er sånn at du ikke må borre i orginalfangeren? om jeg husker riktig...?
635csi Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Pedi: Den nederste der er nok Kamei ja. Forøvrig noe av det flotteste man kan montere på E21 om man først skal montere noe der foran (Har en liggende jeg også ) Må forresten ikke bores i selve fangeren ved montering nei. Et par skruer bak/under fangeren skal holde mener jeg å huske Mulig det holder med karosserilim også.
Pedi Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Ja, jeg mistenkte at det var en Kamei - selv om plassen jeg fant det tilsa Zender. Men den Zenderen jeg har liggende (Ny, hehe..) er faktisk noen hakk tøffere. Kanskje jeg skulle tatt et par bilder av den når jeg kommer hjem fra ferie...
635csi Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Zender som er tøffere enn Kamei Dette høres interessant ut
Pedi Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Zender som er tøffere enn Kamei Dette høres interessant ut Tro meg, hvis du liker BBSen - så ja...
merali Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 skal ikke si noe imot det, kan ikke akkurat si jeg har peiling på styling på en bil som er 15 år eldre enn meg! eller, ihværtfall ikke ennå. og kansje sendt noen bilder til meg? om ett salg kunne vært aktuelt
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 skal ikke si noe imot det, kan ikke akkurat si jeg har peiling på styling på en bil som er 15 år eldre enn meg! eller, ihværtfall ikke ennå. Kanskje jeg skulle tatt et par bilder av den når jeg kommer hjem fra ferie... og kansje sendt noen bilder til meg? om ett salg kunne vært aktuelt Heihei.... E21 har et fantastisk ståsted i den moderne BMW-verden. Det er en genialt enkel bil, med et fantastisk design som kommer til å være overlegent for all tid. Den har styling som er litt anderledes enn den som du gjerne er vant til. Om jeg vil selge spoileren min til deg? Hehe... Du har ikke vært på Bimmers så lenge du? Jeg har en E21 selv som skal restaureres, og Pedi'en selger jo (omtrent) aldri noe deler... Så sorry Mack, men du må nok leite en annen plass. Men det er kult med bags på E21, det synes jeg...
merali Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 skal ikke si noe imot det, kan ikke akkurat si jeg har peiling på styling på en bil som er 15 år eldre enn meg! eller, ihværtfall ikke ennå. Heihei.... E21 har et fantastisk ståsted i den moderne BMW-verden. Det er en genialt enkel bil, med et fantastisk design som kommer til å være overlegent for all tid. Den har styling som er litt anderledes enn den som du gjerne er vant til. uten tvil! har hatt en svakhet for den siden første gangen jeg så en. altså... så du har dannet deg ett lite bilde av ossen biler jeg liker? utdyp? : Om jeg vil selge spoileren min til deg? Hehe... Du har ikke vært på Bimmers så lenge du? Jeg har en E21 selv som skal restaureres, og Pedi'en selger jo (omtrent) aldri noe deler... Så sorry Mack, men du må nok leite en annen plass. Men det er kult med bags på E21, det synes jeg... du ser datoen til venstre morro! har du tråd om den her eller? ebay er min venn! Takk tror det kan bli bra, ja! Tøft! Følger med
merali Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Se i signaturen til Pedi du.. snakk om å gå grundig til verks! ser ut som ett godt stykke arbeid
Pedi Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 uten tvil! har hatt en svakhet for den siden første gangen jeg så en. altså... så du har dannet deg ett lite bilde av ossen biler jeg liker? utdyp? Om jeg vil selge spoileren min til deg? Hehe... Du har ikke vært på Bimmers så lenge du? Jeg har en E21 selv som skal restaureres, og Pedi'en selger jo (omtrent) aldri noe deler... Så sorry Mack, men du må nok leite en annen plass. Men det er kult med bags på E21, det synes jeg... du ser datoen til venstre morro! har du tråd om den her eller? ebay er min venn! Har ikke dannet meg et bilde av hva du liker, jeg skrev bare at stylinga til E21 er nok litt anderledes i forhold til hva du er vant til. Dagens styling kontra 1980 er litt forskjellig ja Om jeg har tråd om E21en min? Mja.. De to trådene jeg har står i signaturen min (E21 og E28) Og ja... Den kommentaren min ang din tid her var bare en tanke om at hvis du hadde vært her en stund og fått med deg meg og mine biler, så hadde du nok fått med deg at jeg ikke liker å selge noe - jeg liker best å kjøpe Men ang din bil så syns jeg det er morro at flere får øynene opp for gobilen E21. Og å se en bagget E21 er kult !!! Edit:Nå har du visst fått bilene mine med deg
merali Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 kommer en liten update til helgen, driver bare å trykktester bagsa om dagen, det siver ut på høyre side når bilen står over nattan... venter på at orginaldynamoen min skal bli bygd om til 80a, og venter fortsatt på bbsene mine -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå