metzeler Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pollyy Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Så godt som strøken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oizann Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Bilen blir nå flyttet til Bodø, og forhåpentligvis fikset.Frem til dette skjer er det Hbo: 46 000,- som får den. Skal ta interiørbilder også å legge ut snart. Hva må fikses? Eu ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevva01 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Kjøper klarte ikke å hoste opp penger, bil fortsatt til salgs. Gi bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enebakk93 Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 35k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevva01 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Etter mange sms'er med spørsmål om ting og tang, fram og tilbake, for så å komme med skambud og krav... så sier jeg det ganske enkelt. Skambud er bare å glemme... Er ikke i pengenød (Da hadde æ solgt den på finn.no for lenge siden), og alt jeg ønsker for denne bilen er et hjem hvor noen har tiden til å ta vare på den. Er en flott bil og utrolig kjøremaskin. Smal sak å fikse for noen som kan skru og har tida til d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnugget Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Minstepris og hva må gjøres som den står nå? Er intr. Mvh Joakim Langeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Minstepris og hva må gjøres som den står nå? Er intr. Mvh Joakim Langeland + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevva01 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 vitsen i å bumpe uten å svare folk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 vitsen i å bumpe uten å svare folk ? Tar heller ikke tlfen når man har avtalt møte...useriøst!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 mange gode selgere der ute ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevva01 Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Beklager at jeg er dårlig å svare, har hatt en veldig hektisk jobb i tillegg til å BYGGE hus, så alt annet har stått på vent... Downpipe, svarte jo på alle meldingene dine, men som sagt, vært trangt med tid i det siste. Mange av spørsmålene her i tråden står i teksten for di som gidder å lese. Bilen er ikke eu godkjent, ettersom den mangler 2.giret. Dette vet jeg må ordnes: Mangler 2.gir, vindusheisbryter framme må kjøpes ny, tåkelys må byttes (ligger nye med), antispinnen fungerer ikke pga byttet bakstell. Å at sentrallåsen har tullet litt i det siste, men tror d er pga batteriet ikke har vært ladet opp. Pixlene i speedometeret døde også ut for en stund siden, men har vært på rep i tyskland, å det står da et annet speedometer i. Til de som snakker om juksing med speedometer så sees det utifra kvitteringer at bilen ikke har rullet mer enn 153 000km, selvom lånespeedometeret viser 250 elr 350, husker ikke helt. Er ikke noe bilselger nei, men er ikke en blakk ungdom som trenger å kvitte seg med bilen for lusepenger, men interessert i at en som kan og vil ta vare på denne bilen overtar den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Ja du har svart på mine, men en kompis av meg var interisert å vi skulle komme å se på den men du var ikke å få tak i på tlfen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevva01 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Det beklager jeg som sagt, har vært ekstremt opptatt de siste mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå