bmw black jet Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Sjekket coilene? Ville fått noen til å ta diagnose på den, men sjekk coiler og plugger hvis du kan. Jeg holder en knapp på at du har en defekt coil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius92 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Byttet luftfilter. Kjørte rundt 500 meter etter det. Da skjedde det fortsatt. Men når jeg skulle kjøre til verkstedet og bytte bremser gikk den helt fint. Tror jeg skal bytte bensinfilter også bare for sikkerhetsskyld og kanskje sjekke trykket i bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius92 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Da har jeg byttet bensinfilter, tatt diagnose, Sjekket bensinpumpe. Noen som har noen tips på hvor jeg skal gå videre? Jeg lurer på om jeg skal selge bilen nå. Gir snart opp..... http://youtu.be/cPh2yxKjgRQ Her en film fra når den stoppet opp her om dagen. Følg med på turtelleren hvordan den hopper opp og ned mellom 2-4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Da har jeg byttet bensinfilter, tatt diagnose, Sjekket bensinpumpe.Noen som har noen tips på hvor jeg skal gå videre? Jeg lurer på om jeg skal selge bilen nå. Gir snart opp..... http://youtu.be/cPh2yxKjgRQ Her en film fra når den stoppet opp her om dagen. Følg med på turtelleren hvordan den hopper opp og ned mellom 2-4. sjekket LMM? koble ut kontakten til LMM. (skrus av med hånd) og se om motor endrer gange. hvis ja: den virker. Hvis nei: defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius92 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 hehe. Hva er LMM? Er det kabelen som går i luftfilterboksen? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå