e30 tic Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 skal demontere en e38 730 automat,komplett norsk bil, finnes det marked for deler? Selger i utgangspunktet ikke "smådeler" fra motor. Dette er en Norsk bil som kan registreres, men ble i sin tid kjøpt som rep obj pga defekt automat, girkasse er skiftet men ikke fullført så denne bilen egner seg nok best som delebil. Ta kontakt på pm eller 92089811 helt og fint sort skinn bla komplett understell m60b30 med aut kasse 4stk 235/60-16 piggfrie Continental Viking Contact 3
e30 tic Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 kommer med update i morgen. Men gidder ikke å legge tid i det om det er umulig å bli kvitt..
D.Toft Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 eg har tro på at du blir kvitt alt, men ikke iløpet av kort tid desverre. muligens du må ut på finn.no og for å bli kvitt den, evt selge den komplett?
Brag3 Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 pris på koppholder i midtkonsoll frami, og hvordan er bakstilling for slakker? øvre bærearmer jeg tenker på
e30 tic Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 pris på koppholder i midtkonsoll frami, og hvordan er bakstilling for slakker? øvre bærearmer jeg tenker på Skal sjekke opp koppholder, Bilen er ikke kjørbar så det kan jeg ikke svare på
Mysemannen Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 Kan du ordne bilde av midtkonsoll-puten, telefon eller?
Robin L Skrevet Mars 14, 2012 Skrevet Mars 14, 2012 bare sleng opp bilder. elektrisk rullgardin baki ? siderutene? er vell ikke faceliftfront sikkert?
e30 tic Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Er en gammel 94mod dette så det er vel en av di første e38 Er ikke gardiner i siderutene Telefon er det. Skal få vasket den og tatt noen bilder i helgen, så tråden blir oppdatert da, men det er bare å melde interesse
HagenJR Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 solgt koppholderne fremme? er det koppholder i baksetene også? vil også ha den plata bak på midtkonsollen med friskluftsgrillen og sigarett tenneren send meg PM med pris
e30 tic Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 solgt koppholderne fremme? er det koppholder i baksetene også?vil også ha den plata bak på midtkonsollen med friskluftsgrillen og sigarett tenneren send meg PM med pris Har vert litt interesse for bilen så jeg ønkser ikke å selge små deler for hundre lapper riktig ennå. Blir bilen strippet, skal du få beskjed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå