stihill Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Prøver igjen å selge sommerfelgene mine. Dette er BMW Motorsport som har DIM: Foran: 8x17 Et35 med 215/45 Bak: 9,5x17 Et20 med 235/40 Felgene er skodd med Federal SS-595 92V. Felgene vart lakkert opp igjen for 2 år siden. i løpet av den tida har den ene fått et par hakk i kanten på grunnav at en søt liten "varmblodshoppe" skulle prøve bilen min å enda opp me å sneie en fortauskant.!!! men hakkene/ripene er heldigvis ikke så godt synlige. Han som hentet bilen i Tyskland står på sitt at den er Originale Motorsport å at jeg ikke må selge dem siden dem er vanskelige å få tak i.! Fyren er ganske så seriøs når det kommer til biler/deler osv.. :/ . men ifølge div. andre personer å utallige Google søk så ser det ikke ut som dem kom med dimensjon orginalt på M3. så dette får heller dere krangle om Dekkene på felgene er så og si nye. dem ble brukt et par uker før herr.Vinter kom, så dem er så godt som nye. Så desse går altså til H.B.O 7000,- Send mail om du lurer på noe: Stian.hill@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Du er blitt lurt. De felgene er ekte kopi felger. Kunne kjøpes på Eiker Motorstopp for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoMaximilian Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Passer disse rett på en standard, usenket E36 Touring, eller må det valses skjermer o s v? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Du er blitt lurt. De felgene er ekte kopi felger. Kunne kjøpes på Eiker Motorstopp for noen år siden. Er enig i at de ikke er orginale, men lurt vil jeg ikke kalle det. De var jævlig røddig i den dimmen der! Passer disse rett på en standard, usenket E36 Touring, eller må det valses skjermer o s v? De går nok ikke på uten å modifisere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stihill Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 På min E46 så var ikke hjulbuene valset. bilen var og senket 30 mm framme 50mm bak om jeg ikke husker helt feil. Var ikke plaget med at bilen "subba" før en dust satt på feil dekkprofil. vil ikke kalle det lurt. han var i tvil på at dem var org. så dem er nokk ikke det. Alt kom i lag med bilen når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw120d Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 kan bytte felgene mot mine bbs lemans replica med dekk i 19tom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stihill Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 byttehandel går ikke desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Selge uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stihill Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 du får med dekka uansett.. så får du gjøre hva du vil med dem. men felgene er minimum 7,- uans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Kan du sende disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 fine felger:) skulle gjerne hatt 9.5" bak selv! er Hölzel i tyskland som lager de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Kan nevne at org felga har innpresset : Et35 + Et42 7,5 x 8,5 " Med 20 innpress må detvalses på e36, eller så subber det, men kunne vært tøffe på E36 Nok ot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå