///MPower Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 har 1 evnt 2 plasser ledig i et verksted på askøy. det er følgende i lokalet -løftebukk -smøregrav med traversjekk -kran i taket over smøregrav, perfekt for å ta ut motor -trykkluftanlegg -varmeanlegg -vann,toalett -høytrykk med dieseldrift for varmtvann -alarm på bygget med brannvarsler og vekteruttrykning -dekkomlegger -balanseringsmaskin for dekk ta kontakt på pm hvis int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Sånne tilbud har vi ikke her oppe... Hadde slått til om jeg bodde i nærheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 ja er ikke så lett og få tak i lokale, skulle tro dette var lett å få folk til. bare å flytte ned her det, plass skal du få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Hver gang jeg skrur tenker jeg at "Faen, hadde vært fint med et skikkelig lokale nå". Men jeg må nok innse at jeg skrur for sjelden til at det svarer seg å betale leie for min del. Men skulle tro det var nok av interesserte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Tror du skulle tatt bilder av plassen. Det er BRA lokaler for en billig penge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Hva tenker du i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 1250kr i mnd inkl strøm. alarmen kommer regning på hver 3mnd. ca 200 på hver da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå