Gå til innhold

Bilde- og video | BMWCCN ØST Banetreff Rudskogen 28. Juli


bmwccnost
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På e30-treffet slapp dere utpå en e30 cab, Den blir hvertfall flat ved velt.. e36 cab kan dere trygt slippe utpå uten noe bøyle, de har veltebøyler som kommer opp ved velt..

Hvor står det at cabrioleter ikke får kjøre på dette treffet da? Ukjent for meg. Men forundrer meg ikke om det er tilfelle..... :applause: Bmwccn som arrangerer dette, Ikke E30meet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde kommet med en e30 som var kappa taket av på et treff du arrangerte, hadde du latt meg kjøre på bane? det er det e30 cab er, mtp sikkerhet ved velt.

Men det kommer jo fra han som tømmer de to første gira i depoet rett etter han har holdt førermøte da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris er pr bil

Så hvis jeg skal prøve den andre bilen 2 runder så meg jeg betalt dobbelt, som om jeg har begge bilene på banen hele tiden... Klare ikke å kjøre begge.

Regner med at fruen kommer med den andre så får vi se om man kan bli enige når man er der, er ingen krise! Jeg gleder meg...

Nissen: er vel fordel å skru fast bøylen før du begynner å prate for høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissen: er vel fordel å skru fast bøylen før du begynner å prate for høyt!

Regnet ikke med at du som også har bøyle skulle klage akkurat, men du er kanskje fortsatt bilsjuk etter vi lunket rundt i 80 her om dagen? :wink::mrgreen:

Litt grønn i trynet enda ja! Er ikke bare bare å sitte på med deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkas! Jeg kunne jo vært limo-sjåfør så pent som jeg kjører. Greide jo nesten gire også.

Normalt på treff pleier man vel måtte betale ekstra for ekstra sjåfør. En liten ekstrasum er vel det som burde være greia for ekstra bil også? F.eks + 100,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde kommet med en e30 som var kappa taket av på et treff du arrangerte, hadde du latt meg kjøre på bane? det er det e30 cab er, mtp sikkerhet ved velt.

Men det kommer jo fra han som tømmer de to første gira i depoet rett etter han har holdt førermøte da :P

En e30 cab eier er klar over at han er i større fare enn å sitte i en coupe når han drar ut på banen. Veitrafikkloven gjelder. Han har lov å kjøre der. Samvittighetsmessig er det jævlig å slippe en cab utpå.

Jeg hadde ikke førermøtet. Men jeg kjørte i overkant fort i depo. jeg tømte ikke gira. Jeg kjørte helt på baksiden av depo, og jeg beklager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dette noe av og er det lov med røde prøveskilt fra Biltilsynet?

Om treffet blir noe av? Er ikke det 100 prosent sikkert? Jeg har vertfall bestilt hotell og greier og ser frem til enda en dag på rudskogen...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dette noe av og er det lov med røde prøveskilt fra Biltilsynet?

Om treffet blir noe av? Er ikke det 100 prosent sikkert? Jeg har vertfall bestilt hotell og greier og ser frem til enda en dag på rudskogen...:D

Jeg ønsker det bare bekreftet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...