Jås Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Mange fine bilder både fra grace og hagenisse som vanlig... Fler bilder her : https://www.facebook.com/media/set/?set ... 127&type=1 Har alt vært og snoka,opptil flere bilder av min der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Noe mer info om denne?[ Bilde ] Bare at den er særdeles lite trivelig å ligge bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Mange fine bilder både fra grace og hagenisse som vanlig... Fler bilder her : https://www.facebook.com/media/set/?set ... 127&type=1 Har alt vært og snoka,opptil flere bilder av min der... Vet Du får tagge deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Noe mer info om denne?[ Bilde ] Bare at den er særdeles lite trivelig å ligge bak! Hehe,jeg passerte den på nederste bildet til grace,var MYE sort røyk ei stund ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Do you smoke? http://youtu.be/ixAMwN11cfQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Hehe,jeg passerte den på nederste bildet til grace,var MYE sort røyk ei stund ja... Ja, lå vel etter deg og en E60 i mange runder der. Tror jeg fikk røykleggingen på film også, men så veldig spennende er det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Tror jeg og har den på film.. e60'en satt bra på,men så hadde den også splitter nye gatedekk. R-dekka bremsa greit,men i sving var det glattis... Lå du og ville forbi? Jeg var så opptatt av å prøve å riste av meg e60'en at jeg kanskje ikke fulgte godt nok med lenger bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Neida. Kjørte så mye sidelengs at jeg dere dro i fra det lille jeg tok igjen når jeg prøvde. Hva var E60'en for noe? Den dro i fra min rett frem, så da er det vel iallefall en 520d så bra som min går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Det er en chippa 525,har ca 250 hk og 500 nm...så går greit.. hva motor er i din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 makan til sladding da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Nissen fikk du noen bilder av fruen som prøvde e92en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Det er en chippa 525,har ca 250 hk og 500 nm...så går greit.. hva motor er i din? M52B28. Milhouse, ser ut som de eneste jeg har er når du kjører.. Snodig. Trodde jeg tok bilder når hun kjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Det er en chippa 525,har ca 250 hk og 500 nm...så går greit.. hva motor er i din? M52B28. Milhouse, ser ut som de eneste jeg har er når du kjører.. Snodig. Trodde jeg tok bilder når hun kjørte. Trodde også det, sto etter gamle depostrekke. Jeg vinka til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Trodde også det, sto etter gamle depostrekke. Jeg vinka til deg! Har jo bilder av bilen din der, men da er det nok du som kjører, fordi passasjeren er mye søtere enn jeg husker at du er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Trodde også det, sto etter gamle depostrekke. Jeg vinka til deg! Har jo bilder av bilen din der, men da er det nok du som kjører, fordi passasjeren er mye søtere enn jeg husker at du er. I og med at vi begge er gutter og hun er jente så synes jeg det er helt ok. Hadde vel blitt bekymret om det hadde vært omvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå