Silver87 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Tror jeg og har den på film.. e60'en satt bra på,men så hadde den også splitter nye gatedekk. R-dekka bremsa greit,men i sving var det glattis...Lå du og ville forbi? Jeg var så opptatt av å prøve å riste av meg e60'en at jeg kanskje ikke fulgte godt nok med lenger bak... Er ikke så lett å bli kvitt meg Jås heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Hehe,nei merka det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Fine bilder Grace. Men hvorfor er det så få biler fra dette treffet? Var mange med tunge kameraer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Gud veit. Jeg tok 350 bilder eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Gud veit. Jeg tok 350 bilder eller noe.. du el noen som tok av min orange E30 ND regga:P? tok ikke noen bilder selv og ennå ikke funnet noe hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Gud veit. Jeg tok 350 bilder eller noe.. du el noen som tok av min orange E30 ND regga:P? tok ikke noen bilder selv og ennå ikke funnet noe hehe.. Kan sjekke i kveld Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå