Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det veit jeg ikke, men har sett noen nogaro sett med rs før så jeg blir nok ikke den eneste om jeg lakkerer i den fargen nei :P

Skrevet

Nå får jeg felger med nogaro senter om kort tid, så velg noe annet :D haha

Nogaro er jo en sikker vinner da, men hva med farge som ligner på den mysild har på sine felger?

Skrevet
Nå får jeg felger med nogaro senter om kort tid, så velg noe annet :D haha

Nogaro er jo en sikker vinner da, men hva med farge som ligner på den mysild har på sine felger?

Ulovlig!

Skrevet

Nei, har egentlig gått bort fra lilla. Var oppe til vurdering å ha samme farge som bilen, men tror det blir for mye :) Hvilke felger har du kjøpt Henrik?

Skrevet

Ser den. Da er det vel hvit/grå eller sølv som gjelder da. Blå, grønn, rosa osv blir bare kræsj med fargen på bilen syns jeg. Har ikke røpa hvilke felger jeg har bestilt, men er ikke RS :)

Skrevet
Ser den. Da er det vel hvit/grå eller sølv som gjelder da. Blå, grønn, rosa osv blir bare kræsj med fargen på bilen syns jeg. Har ikke røpa hvilke felger jeg har bestilt, men er ikke RS :)

Jepp, blir vel mest sannsynlig å safe fargen mtp videresalg senere :) Ok, spent på hva du har bestilt! Følger med i tråden din ;)

Skrevet

skal jo være breiere bak enn foran så :P du får sikkert strekk med reservehjulsdekk, evt få slengt på et motorsykkeldekk :P

Skrevet
skal jo være breiere bak enn foran så :P du får sikkert strekk med reservehjulsdekk, evt få slengt på et motorsykkeldekk :P

Fatter har "200" dekk på Harley'n sin, jeg har 195 på felgene mine :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...