Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Det veit jeg ikke, men har sett noen nogaro sett med rs før så jeg blir nok ikke den eneste om jeg lakkerer i den fargen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Nå får jeg felger med nogaro senter om kort tid, så velg noe annet haha Nogaro er jo en sikker vinner da, men hva med farge som ligner på den mysild har på sine felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Nå får jeg felger med nogaro senter om kort tid, så velg noe annet hahaNogaro er jo en sikker vinner da, men hva med farge som ligner på den mysild har på sine felger? Ulovlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Nei, har egentlig gått bort fra lilla. Var oppe til vurdering å ha samme farge som bilen, men tror det blir for mye Hvilke felger har du kjøpt Henrik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Ser den. Da er det vel hvit/grå eller sølv som gjelder da. Blå, grønn, rosa osv blir bare kræsj med fargen på bilen syns jeg. Har ikke røpa hvilke felger jeg har bestilt, men er ikke RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Ser den. Da er det vel hvit/grå eller sølv som gjelder da. Blå, grønn, rosa osv blir bare kræsj med fargen på bilen syns jeg. Har ikke røpa hvilke felger jeg har bestilt, men er ikke RS Jepp, blir vel mest sannsynlig å safe fargen mtp videresalg senere Ok, spent på hva du har bestilt! Følger med i tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Nå er alle delt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 GG! jeg stemmer på primadonna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Hva med å bruke 2 tønner og et senter? da får du deepdish, og bred felg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Men de resterende 2 felger blir veldig smale, med 2 kanter og 1 senter, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 skal jo være breiere bak enn foran så du får sikkert strekk med reservehjulsdekk, evt få slengt på et motorsykkeldekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 skal jo være breiere bak enn foran så du får sikkert strekk med reservehjulsdekk, evt få slengt på et motorsykkeldekk Fatter har "200" dekk på Harley'n sin, jeg har 195 på felgene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Haha, hadde blitt 13,5" breie da og ET -70 eller noe ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Syns det er drit stilig med hvite rs. Men er vanskelig å finne andre farger enn "standard" farger til lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ja Vurderer nå å lakkere i en safe farge og plastidippe de hvite. Så kan jeg bytte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå