Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker også et middel for å fjerne på mine... sånn gel ting, syntes det bruker langt tid, men ksal la det stå over natta nå :-) jeg skal polere kun kanten og spare det "svarte" mellom eikene... Tror det blir best siden mine lakkert sorte over alt bortsett fra kanten og dekslene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte noe gel opplegg første gangen også, sto i 10 timer uten NOE effekt :P Duxola'n tok alt iløpet av 2 timer :)

Får lakke mine sorte mellom eikene også, de var stygge der fra før uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt i dag også da :)

Rigga opp for pussing:

DSC_00012.jpg

Et utgangspunkt:

DSC_00142.jpg

Rett før våtslip og polering:

DSC_00072.jpg

Polert 1 bakfelg ferdig, Glenn har pussa på den andre :) Effektivt med 1 mann på hver side av bilen som pusser ;)

DSC_00152.jpg

DSC_00102.jpg

DSC_00162.jpg

Man kan se biiittesmå pussespor enda, men ser meg foreløpig fornøyd med resultatet, går kanskje opp til 2000 våt på neste felg for å se.

Gikk fram sånn: 80, 120, 180, 280(nylon) tørt, så 400, 600, 800, 1200 våt etterfulgt av autosol. Fila ned småsår i kanten med en fin metallfil.

Gleder meg som en unge til å få på sykkeldekka og få den ned på jorda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN!! Hvordan holde dem rene... med en gang jeg tar på et nytt lag med polish, blir det sort igjen... Alu korroderer meget fort :/ Og felgnee tåler jo ingenting nå... tørket av med en mf, og det kom merker... Blir mange timer med pussekluten på slike felger i løpet av året XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://gasolin.no/index.php?main_page=p ... cts_id=999 tror jeg skal være ganske bra. Ellers har du Swissvax Autobahn, men den stjeler litt av glansen. Du må regne med å polere opp felgene ofte for å opprettholde glansen uansett. Så jeg kommer nok til å ta en kjapp polish etter vask osv framover ;)

Polerer du på samme måte som du pusser felgen da? Jeg kjørte på flere runder med autosol, og det ble ikke like sort mot slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått de på bilen i dag, veldig fornøyd! Skal senkes litt mer etter helga. Kommer nok en photoshoot med Glenn rett rundt hjørnet nå. Her er hvertfall ferdigbilder av felgene, mangler bare høyglanspoleringssett fra gasolin, så blir de strøkne :)

Ferdig lakket:

DSC_0003-1.jpg

DSC_0004-1.jpg

215/40 bak på 9":

DSC_0006-2.jpg

195/40 foran på 8":

DSC_0007.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0016-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...