///Mysild Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Jeg bruker også et middel for å fjerne på mine... sånn gel ting, syntes det bruker langt tid, men ksal la det stå over natta nå jeg skal polere kun kanten og spare det "svarte" mellom eikene... Tror det blir best siden mine lakkert sorte over alt bortsett fra kanten og dekslene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Jeg brukte noe gel opplegg første gangen også, sto i 10 timer uten NOE effekt Duxola'n tok alt iløpet av 2 timer Får lakke mine sorte mellom eikene også, de var stygge der fra før uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Er duxola min også heter... har tygd godt i natt ja hehe... Ja, syntes det er greit at det er sort, ofr da ser ikke felgene så skittne ut XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Fått gjort litt i dag også da Rigga opp for pussing: Et utgangspunkt: Rett før våtslip og polering: Polert 1 bakfelg ferdig, Glenn har pussa på den andre Effektivt med 1 mann på hver side av bilen som pusser Man kan se biiittesmå pussespor enda, men ser meg foreløpig fornøyd med resultatet, går kanskje opp til 2000 våt på neste felg for å se. Gikk fram sånn: 80, 120, 180, 280(nylon) tørt, så 400, 600, 800, 1200 våt etterfulgt av autosol. Fila ned småsår i kanten med en fin metallfil. Gleder meg som en unge til å få på sykkeldekka og få den ned på jorda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Dette blei blankt, ja! Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Ble nesten litt overraska selv, når jeg tok autosolen borti felgen. Var blankt med en gang Skal kjøpe sånn pussekit fra gasolin etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 MEN!! Hvordan holde dem rene... med en gang jeg tar på et nytt lag med polish, blir det sort igjen... Alu korroderer meget fort :/ Og felgnee tåler jo ingenting nå... tørket av med en mf, og det kom merker... Blir mange timer med pussekluten på slike felger i løpet av året XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Hardvoks Mysild, da setter ikke møkka seg så bra. Har ikke prøvd selv, men ble tipsa om det av en som kunne litt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Autobahn har! nå fikk jeg lyst til og pusse opp noen felger! Ble bra resultat kny!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 http://gasolin.no/index.php?main_page=p ... cts_id=999 tror jeg skal være ganske bra. Ellers har du Swissvax Autobahn, men den stjeler litt av glansen. Du må regne med å polere opp felgene ofte for å opprettholde glansen uansett. Så jeg kommer nok til å ta en kjapp polish etter vask osv framover Polerer du på samme måte som du pusser felgen da? Jeg kjørte på flere runder med autosol, og det ble ikke like sort mot slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Henta felgene fra dekksjappa i dag! Ble veldig bra Skal bare lakkere inni felgen i kveld, så regner jeg med de blir montert i kveld / morgen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Sleng ut et bilde da! Må bestille meg dekk selv snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Fått de på bilen i dag, veldig fornøyd! Skal senkes litt mer etter helga. Kommer nok en photoshoot med Glenn rett rundt hjørnet nå. Her er hvertfall ferdigbilder av felgene, mangler bare høyglanspoleringssett fra gasolin, så blir de strøkne Ferdig lakket: 215/40 bak på 9": 195/40 foran på 8": Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 SWEET!!! Da bestiller jeg dekk snart hehe BTW, kom deg innom min tråd Er en liten "suprise" til deg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå