Gå til innhold

Kny's E36 328i Coupè, solgt :<


Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Får ta en liten update her da.. hadde 4-hjulskontroll på den for et par dager siden, hjulvinklene var visst HELT på bærtur, så de er nå rettet opp igjen :P Så skal jeg til SV på tirsdag og få godkjent KW v2 i vognkortet.

Så har jeg fått meg et felgsett til, som jeg skal ha vinterdekk på selvom bilen kommer til å stå mest mulig stille i vinter. Dette er da M-contour II felger, ikke 10" nei. Helt standard til E36 :P De er litt kantkjørte, så skal pusse det ned og lakkere de opp. Forslag til farge? Blir mest sannsynlig bare vanlig sølv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hehe. Nå er bilen endelig godkjent senket etter kontroll på SVV i dag, meget hyggelig fyr som godkjente (han hadde forøvrig 3 stk E30 og en E34 M5 i gården sin:p) :) Så nå tenkte jeg å feire med litt oppussing av M-contour felger :P 2 av de var faktisk "strøkne", men den ene har et litt stygt hakk og kantkjøring rundt hele. Må vel pusse vekk 1 kilo felg for å få det pent, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

What she said^ ;) Brukte dog ikke den rensen man får med i kit'et, brukte en litt sterkere utgave som heter Swissvax Leather Cleaner Forte.

Kan jo update her litt og, hadde bilen på EU-kontroll for et par uker siden, UTEN EN ENESTE FEIL! :) Var godt for sjela.

Har fått på M-contour felgene, som ble seendes ganske fine ut etter oppussinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ikke fått knipsa bilder av de på bilen, men tok et par med iPhone 3GS'n da jeg lakkerte felgene :P Ser jeg bør bytte ut den gamle travern av en telefon snart ja.

Pussa ned en stygt kantkjørt kant her, slipt med fil imens hjulet var på bilen i 5. gir.

IMG_1103.jpg

Ferdig lakkerte, fikk på nye senterkopper på de og.

IMG_1104.jpg

EU-kontroll uten feil

IMG_1108.jpg

Bilen får godkjent KW v2 i vognkort

IMG_1099.jpg

Sånn, da fikk jeg blogga litt i dag og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...