Kny Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Får ta en liten update her da.. hadde 4-hjulskontroll på den for et par dager siden, hjulvinklene var visst HELT på bærtur, så de er nå rettet opp igjen Så skal jeg til SV på tirsdag og få godkjent KW v2 i vognkortet. Så har jeg fått meg et felgsett til, som jeg skal ha vinterdekk på selvom bilen kommer til å stå mest mulig stille i vinter. Dette er da M-contour II felger, ikke 10" nei. Helt standard til E36 De er litt kantkjørte, så skal pusse det ned og lakkere de opp. Forslag til farge? Blir mest sannsynlig bare vanlig sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hjulstillingskontroll er nok lurt i ny og ne ja, hvertfall når man kjører med ikke helt originalt oppsett Og lakker felgene sølv eller lys grå..., hvis det er standard e36-felger vil det vel se litt rart ut med noe annet. Bare ikke lakk dem svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Jepp, hehe. Nå er bilen endelig godkjent senket etter kontroll på SVV i dag, meget hyggelig fyr som godkjente (han hadde forøvrig 3 stk E30 og en E34 M5 i gården sin:p) Så nå tenkte jeg å feire med litt oppussing av M-contour felger 2 av de var faktisk "strøkne", men den ene har et litt stygt hakk og kantkjøring rundt hele. Må vel pusse vekk 1 kilo felg for å få det pent, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 hva har du brukt her?))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Han har brukt swisswax sitt leather care kit Rett og slett en rens og skrubbe skrubbe skrubbe! så setter man inn med leather milk etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 What she said^ Brukte dog ikke den rensen man får med i kit'et, brukte en litt sterkere utgave som heter Swissvax Leather Cleaner Forte. Kan jo update her litt og, hadde bilen på EU-kontroll for et par uker siden, UTEN EN ENESTE FEIL! Var godt for sjela. Har fått på M-contour felgene, som ble seendes ganske fine ut etter oppussinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Bilder Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Har dessverre ikke fått knipsa bilder av de på bilen, men tok et par med iPhone 3GS'n da jeg lakkerte felgene Ser jeg bør bytte ut den gamle travern av en telefon snart ja. Pussa ned en stygt kantkjørt kant her, slipt med fil imens hjulet var på bilen i 5. gir. Ferdig lakkerte, fikk på nye senterkopper på de og. EU-kontroll uten feil Bilen får godkjent KW v2 i vognkort Sånn, da fikk jeg blogga litt i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Kan legge ut et par bilder jeg knipsa for et par mnd siden også, nå har jeg bytta tilbake til oransje blinklys ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Pent! Digger denne bilen. Hva er planene på felgfronten da? Siden du skal selge disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Veldig pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Lekkert, Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Takk for kommentarer Jeg har ikke planlagt noen felgkjøp enda, er mye forskjellig jeg kunne tenkt meg og kikker en del på eBay. Får se om disse selger først, så finner jeg nok ut av hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Svært pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Vintersetupen, selvom den skal bli brukt minimalt i vinter Er faktisk 8+ ute her nå, så ser ikke ut som det blir vinter i år enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå