Thewiz Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Ble fint med contour felgene, men jeg ville absolutt valgt smoked blink foran. Bilen ser mye mer aggressiv med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Hehe, da jeg satt på smoked foran sa alle at jeg måtte sette på oransje Jeg liker'n med begge deler, så kommer til å bytte på innimellom Men liker rompa best med smoked! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Look'n GOOD! Btw, bare 8+? Her nede var det 11+ i dag, og 13 i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 10, 2012 Forfatter Share Skrevet November 10, 2012 Jepp, bytta de mot en poleringsjobb 8" ET35. 205/45! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Det så slett ikke dumt ut! Heldig dere som har "varm" vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Fargen, skamsenk og throwing stars var win Men slett ikke værst nå heller Den toninga på lyktene foran, er det svak toning eller mørk toning? hvis det er lamin-x fra GS da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Svak toning Thanks guys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Det så slett ikke dumt ut! Heldig dere som har "varm" vinter Slik at saltet virkelig får tære mest mulig på bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Det så slett ikke dumt ut! Heldig dere som har "varm" vinter Slik at saltet virkelig får tære mest mulig på bilene? *Kremt* Garasje Men ja! Hadde det vært snødekte veier her, hadde jeg kjørt litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Har heldigvis ikke sett noe til saltet her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Jeg vet om noen fete baklykter til bilen din!! Men må legge lamin x på de blir nesten som startec på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Flott bil Kenneth! Glad du bytta ut gule blinkera med hvite Lagt lamin-x på hovedlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Takk takk, har satt på oransje foran igjen nå. Bytter på litt Det er den lyse sotefilmen fra Lamin-x på frontlyktene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Nei fysj! hehe, Blir filmen veldig gjennomsiktig når sola står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Man ser at det er sotefilm selv om sola er framme, velger du den som er mørkere så blir det altfor mørkt i mine øyne. Vil tro det er ubrukelig å bruke bilen på kveldstid også med mørkere film enn denne da jeg synes det mangler litt lys foran bilen med denne filmen når det er mørkt ute:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå