fizn Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Dette blir virkelig prikken over i'en!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Detta kommer til å bli rått.. ikke spar på bilder når du er i gang med oppussinga av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Ja, gleder meg til å sette igang nå! Sommern kan ikke komme fort nok Skal ta masse bilder under oppussinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Mye jobb foran deg, men fete felger, gleder meg til å se de ferdig på bilen din Men ET0 skal du seriøst slite med, uten drøy camber som kommer til å se dumt ut, eller hjulbuer som kommer til å måtte jobbes MYE med. SÅ en i statene var det vel som kjørte ET8 bak, det var rimelig drøyt. Men ta det som en utfordring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Dette blir bra Kny! Det skal nok gå med 9,5 ET 0, men du må nok gå over med valsa og ha mer camber enn du tidligere har hatt. Må også ha litt strekk. Jeg ville faktisk valgt 215/40 på det oppsettet pga ET. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Har sett flere som kjører Z3M bakhjul rundt hele på E36, de er 9" ET8. Men tror ET0 kan bli vanskelig til å få til ja, tror jeg skal kjøpe meg et sett billige spacere på biltema for å sjekke hvordan det blir Dekk blir nok mest sannsynlig uansett oppsettet 195/40 og 215/40 da det er de jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 215/40 på 9 eller 9,5" a? eller uansett? hvilke dekktype har du liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 hadde 215/40 på 9" før disse, og glenglen kjører samme dim på sine 9,5" hartge med samme dekka, så det går fint det. Har Falken FK452 i 215/40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Dette blir gromt!! Og pusse opp felger er noe av det beste jeg vet, hvertfall når dem ser helt jævlig ut til og begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Ja, blir gøy å poste før og etter bilder på disse Forresten noen som vet om disse pipene passer for deling av RS? http://biltema.no/no/Verktoy/Handverkto ... stk-10336/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Jeg har trua Kenneth Og de pipene passer ja, er 12kant på RS. Men ville styrt unna alle de Rainbow settene til Biltema, nicht gut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Jeg har trua Kenneth Og de pipene passer ja, er 12kant på RS. Men ville styrt unna alle de Rainbow settene til Biltema, nicht gut! Ok, da finner jeg noe bedre Må vel sikkert borre ut omtrent alle uansett, men. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Nja, si ikke det, gyv på med rustløser og la den virke noen minutter. Det som kan være verre er og få senteret til og slippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Blir bra med bbs på denne Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Blir bra med bbs på denne Følger med +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå